Hur tror ni det har gått med min träning sedan förra inlägget? Många tror säkert att det inte alls gått speciellt bra och det trodde väl inte jag heller egentligen, men än så länge harvar jag på efter de långa dagarna på biblioteket och C-uppsatsen. Är det inte på cykeln, eller löpning så är trappträning. Någonting varannan dag har det blivit än så länge och i morgon blir det förhoppningsvis mer pepp av Anna Skipper. En annan sak som var lite peppande var ett telefonsamtal från ett utav de större gymmen här i Norrköping som gratulerade mig till ett gratis bodypump-pass på söndag. Jag hade tydligen varit med i någon tävling för ett tag sedan och nu var vinnaren dragen. Vet att jag har kört det förut någon gång och minns att jag blev väldigt trött.

Hur går det för din träning?
#1 - - Elisabet:

Trevligt att det går så bra. Min träning går jättebra, om det nu gills att ta bilen till bageriet varje morgon hehe.

#2 - - Ella:

Min träning består av en fem-sex olika pass i veckan, ett spinning, två boxning och så resten löpning. Till det kör jag strikt LCHF-diet. Skulle nog vilja säga att den går ganska bra asså...

#3 - - anna:

jag var på body pump igår, svinbra träning ju men satan i gatan vad jobbigt det är! helt död nu efteråt haha

#4 - - anna:

haha du kommer fixa det! vad är det för glee du ser? är det på TV?

#5 - - anna:

ah okej har ingen koll på hu det sänds på svensk TV :)

#6 - - Henrik Olsson:

Härligt att träningen går bra!



Här hemma har det blivit lite si och så de senaste veckorna, men sambon köpte ett par träningsbyxor till mig häromdagen - och en mer tydlig pik än så finns knappast! :P



Ha en fin dag!

#7 - - Jenny:

Idag har jag bara promenerat och njutit av vårvädret än så länge, nu blir de städning & matlagning :)

Va har du haft för dig då?

#8 - - Daniel:

Grattis!



Sjunger finsk karaoke, sängen - köket & tar fis, det e min melodi & motion!

#9 - - Kalle:

känns som allt snart handlar om tid. kommer man hinna äta i framtiden?

#10 - - Anonym:

fan så ball bild! yes ett tränings rullband med tv :D haha

#11 - - cicci:

o yee pump is the shit! Nu tränas det inget alls av naturliga orsaker..men vanligtvis så löpning,pump & spinning!

#12 - - Andreas:

Oh...bodypump som är så nice : )

Vill med gå på det, men Friskis och Svettis har inte bodypump...dom har ju något eget "klenare" som heter skivstång...



HGoppas det faller dig i smaken. Jag gilllar pump...

#13 - - fifi:

Jag längtar så efter att börja träna igen, men får snällt vänta i några veckor till.

#14 - - Andreas:

Så då var det dags för ännu en påskafton med allt vad det kan innebära. Ville bara passa på att önska en glad plåsk. Hoppas du får en skön påsk med god mat och godis som pricken över i:et: )

Vi ska snart sätta oss i pärlan och fara iväg till svärföräldrarna. Hadé