Kan du?

Publicerat i: Allt och Inget


Det här är tredje gången jag försöker skriva en blogg idag. Det första inlägget handlade om oss killar och hur vi är utrustade. Pratade med en polare på msn häromdagen som påstod att hon kunde se på en kille hur han var utrustad. Jag trodde henne dock inte men hon påstod att hon enbart haft fel vid ett tillfälle, vad säger det om henne, lite fristid? Hehe. Kan ni se det?

Andra inlägget skulle handla om hur jag vill se ut 2012 men eftersom jag aldrig lyckas komma upp till de målen blev det inget inlägg om det heller. Känns ju ganska tjatigt i längden att älta samma saker hela tiden, och det tredje ämnet jag tänkte skriva om var min lägenhet. Jag skrev för någon dag sedan hur stökigt det var här och att det behövdes en rejäl upprensning. Den bilden var lite rekonstruerad för att det skulle ge mer effekt. Nu är det dock skinande rent och allt ligger på sin plats.

Händer idag?
#1 - - pelle:

hur du vill se ut 2012?

#2 - - Myaraq:

Hahaha hur du vill se ut 2012? TELL ME!!

#3 - - sebbe:

skenet bedrar ju nog.. men visst kan man se ganska bra ;)

#4 - - tess:

Jag gör de kort man önskar... man önskar om man vill ha bilder eller vilka färger... eller så gör jag helt på eget bevåg... bara säga till. Tar 50 kr plus frakt.



Ja du många påstår att de kan se hur stor en kille har. detta har nog jag tagit upp i min blogg vid tillfälle. Är man lång å stor stor snopp... liten och kort likaså snoppen. Stora händer stor snopp osv osv...



Jag kan säga att jag sett några exempel som strider väldigt mot detta. Alla som är kort till växten har inte mindre snopp... inte heller han som är lpng måste ha en jätte. NU vet jag inte hur din kompis menade att han såg detta men jaaa du e nog med. Å vad är stor??? Vad är normal? Å den slaka snoppen som är liten växer desto mer än den stora slaka... typ.



//Tess

#5 - - Johanna:

Ja men nu vill vi ju veta hur du vill se ut då ju!

#6 - - danten89:

Vilken fin mage killen på bilden har. :)

Jadu, jag bor i Klockaretorpet, Norrköping.

Du bor nära Campus, här i stan??

#7 - - Tracy - BLOGGDESIGN!!:

svar: hahaha, aa jag vet :D Har sätt den någon gång tidigare. Den går klockan 20.00 på tv1000 om jag inte har helt fel ;)

#8 - - Johanna:

ajda, jag kan inte heller hitta den nu :/ den kommer säkert dyka upp igen snart

#9 - - Lena:

haha, jaadu, vad vill du veta?

jag bor i stockholm och pluggar, det är vad jag gör.

#10 - - Cicci:

sv: försöker i alla fall. fast just nu försöker jag sticka en klänning, blir kanske in halsduk om jag misslyckas..

#11 - - Tobias:

svar: yes jag brukar köra på Small =)

#12 - - wingers:

men... va? det måste ju vara helt dumt, klart man inte kan avgöra det! isåfall hade jag inte gjort vissa saker som jag har gjort ;P



(o kvalité är alltid att föredra framför kvantitet!)

#13 - - tess:

Ja detta är intressant... helt klart. Många tjejer... unga som inte sett så många tror de vet efter att ha sett några som stämt... lovar de stämmer inte. Ler...säger den erfarne

#14 - - Lena:

sollentuna, med fem killar och en tjej, gamla kompisar, de flesta från skolan i norrland. pluggar utveckling och internationellt samarbete, tre år.

#15 - - Anna:

Jag har förutspått din framtid. Jag har själv ritat den, din kropp 2012.

#16 - - Filippa:

Svar: Det tycker jag du ska göra med :)

Pasta carbonara som är så gott!



Haha var trist, jag såg fram emot att läsa dina inlägg!

#17 - - Louise:

HAHA jag vill veta hur du ser ut 2012! :D

#18 - - || mannen som kan prata om hundar ||:

Sådana dagar har jag också. Ibland kan jag påbörja inlägg efter inlägg utan att känna mig nöjd och allt slutar oftast med att jag stirrar mig blind på skärmen... :S



Sv: Ja, idag är det nog ganska tufft att växa upp :/ Allt har blivit råare!

#19 - - danten89:

Jaa det kom massa regn där ett tag..

Brr.

Allt bra ikväll?

#20 - - Pjoltas:

I feel you! Jag skriver bara om politik i dagarna och det har tom. smittat av sig på bloggen. Och det vill ingen läsa.

Grymt att må dina kroppsliga mål sådär över en eftermiddag!

=)

#21 - - Anneli:

Ändra inställning ;) du anar inte hur smal och snygg man känner sig! man bara jäääääääää!

#22 - - Johanna:

2012? Nu får du faktiskt berätta mer!



Haha men eller hur? Funderar på att sälja tavelfan, den kan ju inte vara värd annat än miljoner!

#23 - - Kalle:

haha, rolig tjej det där. alla kan vi gissa vilt :d

#24 - - Emma says [tävling - marc jacobs armband]:

Hur farao kan man se det?! Märkligt.

Nästa gång tar jag med dig. Det var omöjligt i svampskogen, Lina påstod att VARJE svamp vi såg var en flugsvamp som var högst oätlig. Då såg vi kanske 30 olika svampar!!!

#25 - - Daniel:

Jag skrev magisteravhandling om kukar i sociologi, intervjuade män och mätte kukar. Finns att låna från Åbo akademins bibliotek.



Jag ser ganska bra på förhand hur stor en kuk är:)

#26 - - NELLY:

sv: jo har varit dålig på att uppdatera, men läser du mitt senaste inlägg så förstår du nog varför..

#27 - - cicci:

har oxå en polare som säger att man kan avgöra det på killars tummar...vet inte om det e sant eller ej...

Har sj dock inget tips på det!

#28 - - Ola:

Hehe det är en heltids syssla ;) Nä skämt å sido ska sätta igång och blogga lite nu igen hade jag tänkt :)



Nu blev man ju nyfiken hur vill du se ut 2012? :)



Måste nämligen själv sätta igång och träna igen :)