helgarbete?

Publicerat i: Vardag

[Bilden har inget med inlägget att göra, eller?]

Den här helgen hade jag tänk att plugga en hel del för att ligga ett steg före inför den kommande veckans uppgifter. Hur tror ni att det har gått? Visserligen har jag börjat på en litteraturtext som vi ska ha om två veckor och jag har skrivit ner lite material inför morgondagens basgruppsmöte men inte alls lika mycket som jag hade tänkt mig. Mitt försvar till mig själv är att jag måste få vila upp mig lite innan jag kan lägga i den högsta växeln i pluggandet. Jag arbetade trotts allt hela sommaren och har inte haft någon långvarig ledighet, vilket har gjort att jag är ganska slut nu.

Men förhoppningsvis blir jag mer pepp och engagerad till veckan som kommer då jag även ska börja simma med en polare. Tänkte faktiskt fråga om ni har några pepptips att dela med er av?
#1 - - Myaraq:

Pepptips: Ge fan i att känna efter hur du egentligen mår.



Man får så mycket mer gjort då.



Och du? Vem fan orkar skura fönster i en stad där det regnar 340 dagar om året? VA?!

#2 - - Filippa:

Ja det var mycket du fick gjort ;)

#3 - - Myaraq:

How do you think i survive? http://myaraq.blogg.se/2010/september/dont-panic-som-ska-vara-mitt-motto-pytts.html

#4 - - || mannen som kan prata om hundar ||:

Jag känner igen det där. Varje plan jag gör för att ligga före tycks få effekten att jag hamnar efter :P



Sv: Ja, kanske lite så - men de enda jag önskar få är trogna läsare :P

#5 - - pelle:

ASCH! Give you self som slack - söndag är vilodag ;)

#6 - - Emma says style, love & rock and roll.:

ååh, simma lät kul. Andra pepptips är kanske att alltid göra något roligt efter att plugga. Alltid belöna sig själv!

#7 - - Anna:

Peppra mycket på maten. HAHAHAHAHAHAHAHHHAHHAHAHHAHHAAAA!



Kalsonger och dr. Martens, and we got the idolbild look xD

#8 - - Filippa:

Svar: Hahah verkligen inte!

Alla dagar har man inte lust och ork och då skiter man i det!

#9 - - Kim Ekholm:

Åhh ja du missar massor.

:P



Jag jobbar kvar på Byggmax i Skövde, ett par veckor till. Sedan kommer jag att flytta till Stockholm. Ska försöka hitta ett jobb:P

#10 - - Daniel:

hmm kom hit till finnbyn å vila upp det vetja! Dansa loss på punkfester å bada sen bastu!!!

#11 - - Louise:

HAHA ja tacka GUD för natten! Hur skulle vi annars klara oss? ;D

#12 - - Pjoltas:

Skit i hur du känner. Det é bara att köra!

Känslor är för kärringar över 50 som har råd med det...eller var det "Kultur".. Ja, skit samma. KÖR!



Galet fin bild! Har du tagit den?



http://pjoltas.se

#13 - - Pjoltas:

ps. Varför har du ett "konstverk" från IKEA som header när du ger oss en sån fin bild som i inlägget??

#14 - - Henrik:

Fin bild!