Den 19 November!
#1 - - Anna:

Jag har låtit mig övertalas av kompisarna att följa med på premiären. Jag är inte speciellt förtjusti Hårig Potta (som jag någon gång kom på i alla hast för att hitta någon form av diss), men det är ju vad det är. Bra film.

#2 - - Pjoltas:

Ja, den verkar vara alldeles för lååång den filmen. Då kanske man inte hinner ut och kissa. Så japp, blött i kalsongerna!

=)

#3 - - Lisa:

sv: favoritserier, jag har mest sett gamla serier men jag älskar sex and the city, l-word höhöhö, skärgårdsdoktorn och en massa andra svenska gamla. men jag gillar bonde söker fru och ensam mamma söker som tusan haha!

#4 - - danten89:

Skulle inte du och jag gå på Harry Potter ihop? :O

#5 - - Petra:

har aldrig sett en hel harry potter film. Får kanske ta och göra de. :P

#6 - - Gaymasen:

OH LA LA! Längtar. Lika som jag längtar till "Eat Pray Love". Och massa andra filmer. Filmoman som man är :D