Höstpyssel

Publicerat i: Vardag


I lördags fick jag den här möbeln av en klasskamrat som inte hade någon nytta av den längre. Perfekt i min hall tänkte jag direkt och bar med mig den till tåget när jag skulle åka hem sådär på nattkröken. Ni kan tro att jag fick blickar på mig när jag bar den genom Linköpings krogtätaste gata. Just när jag kom hem på morgonkvisten orkade jag inte göra någonting med skiten så den fick stå ända fram tills igår då jag fick ett ryck och slipade och målade en i samma färg som mitt köksbord och skrivbord. Efter et dygn på tork blev resultatet som på bilden ovan.

Nu ska jag dricka varm choklad och läsa en text inför morgondagens basgrupp. Trevlig kväll!

#1 - - danten89:

Den verkar jättemysig.

Mina vinterjackor jag har hemma är flera år gamla.. eller ett par år..

Så skulle behöva nån ny. Fräsch.

Har du sett någon snyggare? ;)

#2 - - Myaraq:

Åh. Snyggt om spegelramen hade haft samma färg!!

#3 - - miss x Jung:

shysst färg, typ samma som jag har på allt i mitt hem :)



Linedance faktiskt, kul kul!



Så du pluggar miljövetare? Min kompis går samma på Liu :) Intressant?

#4 - - miss x Jung:

nej han går andra året. Andreas Elvin.

#5 - - Anna:

Åååh! Fett scnögg den blev! Den ska heta Arne, tycker jag.

#6 - - johanna:

riktigt snyggt! gillar halsdukarna (?) :)

#7 - - wingers:

men jäklar, så pysslig du är. imponerande! kan du inte komma hit o pyssla lite åt mig? känner att jag behöver en viss del manlig påverkan på mitt hem.

#8 - - Emma says style, love & rock and roll.:

oooh well done!!!

#9 - - johanna:

yes, det har jag. kände för lite förändring :D

#10 - - cicci:

handyman=) va fint det blev!

#11 - - Filippa:

Så fint det blev :) Du har flyttat hemifrån alltså?



Svar: Absolut, utan tvekan så hade jag börjat igen...!

Hoppas du får en toppen dag! :)

#12 - - Celia:

Svar: Inte så svårt att få tag på den filmen, ja. Jag har alltid velat se om den men visste inte vad den hette förrän jag hittade den nu då :D

#13 - - Meg:

Det blev ju sannerligen mycket snyggare :)

#14 - - pelle:

snyggt du! :D

#15 - - AMANDA FALK:

vilket lyft!

Sv: ja, gjorde du något med rödbetorna? annars är det perfekt till förrätt imorgon inann fredagsmiddagen ;-)

Ha en super trevlig kväll & härlig start på helgen imorgon!

#16 - - Michelle:

SNyggt!

#17 - - Lena:

snyggt det blev! :)

#18 - - Henrik:

Den blev ju jättefin! Skulle passa bra i min hall;)