Rubrik saknas.

Publicerat i: Vardag


Hela gårdagen gick som jag hade planerat, från morgon till kväll. På eftermiddagen skrev jag klart de arbetsuppgifterna jag hade på min dagordning och sedan blev jag medbjuden på mat och bowling på kvällen som jag inte tackande nej till. Tyvärr kom jag bara tvåa av oss fem som spelade men så länge jag slog personen på bilden så det ingen fara. Sedan satte jag mig och svarade på de flesta kommentarena när jag kom hem och käkade en lite lättare kvällsmat och bara tog det lugnt.

Nu ska jag snart iväg till universitetet och skriva lite på ett projekt vi påbörjade för inte så länge sedan. Min grupp ska se hur Spaninen kommer att påverkas av klimatförändringarna utefter olika scenarion vi har blivit tilldelade. Tyvärr kan jag inte så mycket om den spanska miljöproblematiken men det är någonting som vi ska sätta oss in i under förmiddagen. Eftermiddagen komme rnog mer gå till självstudier skulle jag tro men att vi ska lämna in någonting skriftligt i någon form. Vi får helt enkelt se vad som händer under dagen.

Vad gör du idag?

#1 - - Johan:

Sv; hos min pappa som är snickare :)

#2 - - wingers:

Åh, låter lite komplicerat =/



Idag har jag sovmorgon, såå skönt : ) Ska iväg på lite möten sedan och avsluta kvällen med bio!

#3 - - wingers:

Fan, nu vet jag inte om du fick min kommentar. Jag skrev typ



Åh, låter jobbigt m uppgiften!



Idag har jag sovmorgon, supernice, sedan ska jag iväg på lite möten och så avslutas kvällen med bio : )

#4 - - pelle:

slit inte ihjäl er nu ;)

#5 - - Johanna:

Åh vad roligt med bowling! Det var alldeles för länge sen. Jag ska också spendera dagen med att självplugga, schemat är rätt hektiskt.. Jobbigt.



Haha, tackar åt charmigheten :)

#6 - - sarah:

Låter jobbigt. Själv ska JAG läsa på BIOLOGIprov. Stuff om... typ.. muld o nåt.

#7 - - Ella:

Två är väl inte så illa? :P



Och ja du vet ju hur romantisk Pelle är...

#8 - - cicci:

dålig updates pga. data strul...bowling som e så kul!

E man inte etta ...så räknas det inte..hihi

#9 - - Pjoltas:

Najs!



Jag har stoppat ett krig i Burundi, köpt en Ferrari och schejjpat upp poliskåren i Bagdad inför framtiden. Jo, och så har jag ljugit en del.

=)

#10 - - BlueRoseCase:

Åh, alltför längesen jag bowlade, nu fick jag inspiration! Jaa du, Australia har jag inte sett så jag har ingen aning. Är mest inne på äldre filmer, eller icke-mainstream av dom nya. Vad tyckte du om den?

#11 - - Anna:

SNART!!! :D

hade önskat att jag kunde hänga på till norrköping nu i helgen! :/ shoot!

#12 - - Petra:

sent svar: ja kameran hjälpte! :) Men nu vill inte min dator så bilderna är gisslan på den! :P Typsikt!

#13 - - Daniel:

Låter ju intressant



Ska på hundutställning å flörta med killarna!

#14 - - Anna:

Bowling är faktiskt stencoolt, jag har inte bowlat på tusenmiljoner år

#15 - - tessan:

stefan, man ska vinna :P

#16 - - fifi:

De har ju lite djur i Slottsskogen; sälar, pingviner, flamingos, älgar bland annat!

#17 - - Kim Ekholm:

Nyss och nyss. September ju=P Jag kan ju inte stanna för länge:)

#18 - - Cecilie - Bloggvärldens mest musikfyllda blogg:

Åh vad kul med bowling ;D

#19 - - Tommy:

Det var länge sen .. allt bra?

#20 - - pelle:

Tsssss.... så lätt kan det ju inte vara.