Texten som kommer att så nedanför här kommer från en annan blogg som jag stötte ihop med tidigare idag. Tjejen som skrev bloggen verkar vara helt på det klara hur hon och alla andra tjejer i världen vill ha det också. I alla fall när det gäller killar och deras "paket" Läs och döm själva.


Storleken har visst betydelse!

Kvinnor gillar män med stora snoppar. Så är det. Och bara för att din fru säger att "Storleken inte har någon betydelse" så kan jag med all säkerhet säga att hon ljuger. Big time. Samma sak inom grodsläktet. Honor letar alltid efter den största hannen att para sig med.

Snoppar må vara den fulaste kroppsdelen men stora snoppar fascineras vi kvinnor av. Små snoppar intresserar oss inte lika mycket. Det värsta som skulle kunna hända är att hitta en helt perfekt kille som betalar notan när man äter ute på restaurang, som drar ut stolen och öppnar bildörren åt en och som säger "Du är det vackraste jag någonsin sett" när man vaknar på morgonen med vidrig morgonandedräkt och ett hår som står åt alla håll som senare visar sig ha ett problem. Han har en liten snopp.

Då tänker man "Fan, också... men jaja, han har ju andra bra egenskaper". Men ändå blir den där lilla snoppen ett hjärnspöke i ens undermedvetna. Det spelar ingen roll hur perfekta sådana killar är i övrigt för har de små snoppar så blir de ratade. Tyvärr. Inget giftasmaterial alltså och även om man skulle gifta sig med en liten Petter-Niklas så är det bara att hoppas att man får döttrar. Nu menar jag inte att alla killar med små snoppar ska tvingas till operation för det är inte vad det handlar om. De måste helt enkelt komma på ett trick som gör att de ändå blir betraktade som guds gåva till kvinnorna. För har man en liten snopp måste man bli bra på något annat, det gäller bara att lista ut vad. Men tungan kan mycket väl vara en penisförlängare.


Bloggen skrevs 2008-06-09 @ 23:29:42 och HÄR är upphovskvinnan.


   
#1 - - Lena:

jag tycker fortfarande att det är jättekul! men det är väl olika vad olika tjejer gillar, trodde jag i alla fall..

#2 - - pelle:

Hon är ju knäpp, haha.

#3 - - Sofia:

Sjukt blåst brud det där!

#4 - - Angelica Lindvall:

Jag blir lite nyfiken bara hur det kom sig att du hamnade på min blogg, vad googlade du på egentligen? :p