Nu är det femte gången jag skriver om det här inlägget. Jag vet att jag har varit borta från bloggvärlden ett bra jävla tag nu men frukta inte, jag har inte slutat. Nu ska jag försöka hitta någon som kan hjälpa mig med lite små justeringar med designen så är jag snart på banan igen. Man ska inte skylla på någon för att man inte bloggar men jag måste ändå få förklara några utav anledningarna till mitt uppehåll. De arbete som jag fick efter examen på universitetet har fått mycket fokus och mitt arbete att komma in i gruppen och i mitt arbete har legat i fokus samtidigt som min lägenhetsrenovering också har varit nått som varit prioriterat. Sedan har familj och vänner varit i fokus och visst kan man blogga emellan allt detta men orken har saknats lite tyvärr. Men nu när allt börjar stabilisera sig så ska det bli bättring.

Det var lite uppdatering om vad som komma skall, nu ska jag klä på mig lite kläder och kila ner till hotellets restaurang och käka lite god frukost. Är nämligen i Stockholm denna helg och mest tar det lugnt med got mat, trevligt sällskap och nya upplevelser.

Väl mött!


#1 - - essay:

I was there few years ago. I got an unforgettable experience.