mariomuche.

Publicerat i: Allt och Inget


Är det någon mer än jag som har svårt att skriva ett blogginlägg med musik i öronen? Jag kan inte koncentrera mig på vad jag ska skriva utan lyssnar mer på musiken. Bevisar detta att killar inte kan göra fler saker samtidigt? Å andra sidan skriver jag bara med en hand, host.

Jag behövde tydligen några dagars vila innan jag kunde sätta igång med studierna igen. Idag gick det bättre att plugga och fick faktiskt en del gjort. Ska försöka trappa upp ännu ett steg i pluggandet imorgon så att jag snart är på banan igen. Denna termin ska gå i framförhållningens tecken, allt för att undvika att få stressmage igen som jag fick förra terminen.
#1 - - danten89:

You've got a very big "musche"!

#2 - - Anna:

Det är helt fricking impossible att skriva samtidigt som man lyssnar. Och jag är tjej. Förrsten har jag hört att det är smarta människor som inte kan göra flera saker samtidigt. Dock har ju jag varit trummis (ja, jag är tuff), så jag vet icke



LITE roliga? Ve i ser helt gaeeelna ut!



Jorå. Lite knivigt med detaljerna... möhöhö... Man vill ju inte göra någon ledsen xD Men den blir väl klar på lördag, om jag får gissa. Salaschar Bratwurst-muschen får också vara med.

#3 - - wingers:

Jag har ganska dåligt samvete av att jag suger på att titta in här... Och att vi typ inte har hörts på hela sommaren.



Vi har helt klart samma strategi vad gäller plugget i höst... Jag läser tre kurser (200%) parallellt och håller på att avlida litegrann. Men det är kul samtidigt! Mycket utvecklande!



Hoppas allt är bra med dig.



Kram

#4 - - Erica,:

låter som att en paus var precis vad du behövde!



bilden är för härlig! :D

#5 - - || mannen som kan prata om hundar ||:

Jag vet inte om du märkt det, men det kryper en jättelarv på din överläpp :P



Sv: I detta läget handlar det om vovvar, så jag hoppas att jag är den som vinner. :)

#6 - - Emma says style, love & rock and roll.:

Jag har svårt att göra någonting utan musik i öronen! ;)

#7 - - danten89:

Bara för det så får du en kommentar till!? :D

#8 - - wingers:

det går bra, men det är lite stressigt... ska försöka ta mig igenom det dock ;) hur gick det med den enormt jobbiga rapporten ni skulle lämna in, den på engelska?



kräääms

#9 - - daniel:

huh sååååå sexy du e!!

#10 - - danten89:

Jadu pappa och brorsan är genomförkylda..

Jag vill verkligen inte bli sjuk..

Jag har nog överansträngt mig idag? :/

#11 - - Johanna:

haha ja det bevisar nog det, är jag rädd S

#12 - - Anna:

Snart är den färdig. Jättttesnart!

#13 - - Myaraq:

Stressmage är för töntar.



PS: jag tror inte din musche är riktig.



Det vet jag, för jag har också haft den på mig.

#14 - - tess:

Ler.... ja min blogg kan man alltså hitta om man letar efter ögonmåttet... nice.

#15 - - pelle:

Tala för dig själv! Jag gör allt bättre med musik i öronen, blir stimulerad på det viset! ;D

#16 - - cicci:

grymt het much....

#17 - - Kalle:

hehe jag motbevisar dig direkt ;) jag kan inte skriva utan musik haha.

har nog skrivit 1/10 inlägg på sin höjd utan musik, men det är nog för att det är både inspiration och beroendeframkallande med musik!

#18 - - Kalle:

för övrigt. muschen va grym hehe :D

#19 - - amanda:

vilken härlig bild. och jo hör och häpna, jag kan lyssna på musik och blogga samtidigt ;)