"billig Ikea-konst"

Publicerat i: Vardag



Då jag inte har kommit på vad jag vill ha som header än och är trött på ”billig Ikea-konst” som tillfällig lösning hittade jag denna. Var nog ett år sedan som jag använde denna som header sist och hittade den av en slump när jag letade efter någonting annat bland mina bilder.

Har inte blivit värst mycket bloggande vilket beror på höst och studier, men ska försöka bättra mig. Vad har hänt i era liv under den här veckan då? Berätta varenda avklädd detalj.

#1 - - Anna:

TITTA VAD SNABB JAG VAR!

Jag brukar tycka att ikea-konst är fint för det mesta, så det är coolt!



*oskuld tagen. Mission completed*

#2 - - || mannen som kan prata om hundar ||:

Läcker banner :)



Sv: Ja, man får ju vara ekonomisk i dessa tider! :P



Ha en fin dag!

#3 - - Myaraq:

Hm, jag har också mest stressat. Men jag gör det jag måste ändå. (Blogga dvs)

#4 - - Petra:

vad jag har gjort medan du "pluggat" och varit höst deppig? Jag har suttit och uppdaterat din blogg i hopp om ett nytt inlägg ska komma upp men icke. Jag är besviken på dig! :P skärpning!

#5 - - tessan:

haha jahaja, jag e lessen stefan, ska göra det nästa gång ;) " billig ikea konst" det mste vara min header gjort i paint haha..jag är kass på sånt där.

#6 - - William:

fin header^^



SV; går 2 året på omvårdans linjen i Roden :D

#7 - - danten89:

LGKP500i COOKIE.

Vad har du för mobil? :)

#8 - - N e l l y:

sv: ja precis, det gjorde jag.

Ja justja, sorry glömde det hehe!

#9 - - Emma says style, love & rock and roll.:

men åh, jag har inte gjort en enda intressant sak i veckan, förlåt!

#10 - - Kim Ekholm:

Svårt ibland att komma på det man vill ja. Jag är itne heller nöjd. Fan vad säger du? Vi kommer på världens bästa header:)



Ja, men NK har jag ju inte haft nära till innan:) hehe

#11 - - wingers:

men wtf? vem kissar INTE på morgonen? jag försöker alltid hinna med att kissa två gånger, dessutom. en gång när jag har vaknat, o en gång precis innan jag lämnar hemmet. KISS!

#12 - - pelle:

BLOGGA MER! och ja, den där headern är lite bättre :D



annars har jag tagit banklån, klippt mig, jobbat halvt ihjäl mig och lite sånt. ;D

#13 - - cicci:

ja blogga mera!!! Blir ju lite lätt glapp i bloggandet nör man för övrigt har ett späkat schemma! Trevlig helg