Alla arbeten är inlämnade, lägenheten är städad, sängen nybäddad med rena sängkläder och jag är schemafri imorgon. Kan livet vara mycket bättre än såhär? Möjligen om Närkepolarna kunde masa sig hit på besök, men annars är det på topp. De sista dagarna på universitetet har varit ett rent helvete. Människor omkring mig har varit stressade vilket har bidragit till att jag blivit stressad fast jag inte behövt då jag lagt upp mina studier för att undvika stress. Jag har tappat humöret på människor jag inte borde gjort, eller i alla fall tagit hand om situationen på annorlunda sätt. Men nu är det slut på skiten, nästa vecka går jag på universitetet två dagar och veckan avslutas med programmets sista sittning.

Jag har bara gått på en sittning innan och det var den första. Annars har jag inte varit mycket för det där med sittningar och en massa annat mysko som folk på universitetet håller på med, haha.

Vad gör nu då?

#1 - - Bimbo Boy:

Svar: Haha nej, det är hon verkligen inte. ;) Hmmm nej inte svårt där jag har min blogg i alla fall. Fanns en mall. :) Allt bra med dig? ;) Kram

#2 - - Michelle:

Sv: Man skulle kunna tro att det är Angelina, men det är inte det utan en grym kopia! haha :)

#3 - - Kalle:

haha är det så mycket mysko folk som pluggar???

#4 - - Alexandra svarar:

Ph = paradise hotel ;)

#5 - - johanna:

aha, slutar din utbildning nu till julen alltså? eller till och med nästa vecka?

#6 - - Matilda:

Va skönt att va ledig! Har själv en ledig dag (från arbetet dock) idag, och det sla bli helt underbart! Hoppas på att solen kan kika fram lite här i Göteborg, för det blir umgänge med bästa vännen på stan. Och dagen avslutas med.. hm, sittning på Chalmers, haha :P (e jag skum nu?)

#7 - - danten89:

Hmm när jag själv har skrivit till folk och "raggat" då svarar inte många..

Men när jag svarar på någons kommentar så vips har jag tio nya i inkorgen^^

#8 - - Stefan:

varför ska du gå på bio själv just då? Nått nytt som kommer?

#9 - - Anna:

kom hit imorron jag och tvillingen P ska lucha...uttråckade som bara den är vi...need stefan. ta med dej mario så kör vi en hel spelnatt :P

#10 - - Filippa:

Just nu sitter jag i en hundbur på djursjukhuset med en liten valpis som är lite orolig. Så vi myser lite:)

#11 - - AMANDA FALK:

Sv: älskar påsarna så det är klart vi ville ha en till varje sak vi köpte ;-)

Ha en härlig helg (och en underbar start på lovet om du får höstlov idag)!

#12 - - cicci:

E det juluppehåll eller e du klar med studierna nu?!

#13 - - Gaymasen:

Låter gött! Jag hade tentan och det gick så där, tack som fråga. Haha.



OCH nu behöver du inte vara så där.

1. Dålig bildkvalité.

2. Kalsongerna är välanvända. ^^



Trevlig helg! =)

#14 - - Wingers:

Men baby, det är ju skitskönt! Låter som att alla avslutar sina projekt nu, min dag så ungefär likadan ut. Nu är det party för hela slanten, booyah!

#15 - - pelle:

Men redan sista sittningen? Innan jullovet alltså?

Vem blev du pissed på? Berätta!

#16 - - anna:

Men vad kul att du har ett så underbart liv! :D



SV´: Men excuse för att man har ett liv :P Det går faktiskt skitbra i skolan... (halv sanning)

#17 - - Kim Ekholm:

Jag kunde svara på allt;) hehe



Ja, men det är så förbaskat tråkigt att svara på allt ^^)

#18 - - Kim Ekholm:

Jag kunde svara på allt;) hehe



Ja, men det är så förbaskat tråkigt att städa hela tiden.



(skrev fel förut om det kom med^^) )

#19 - - miss x Jung:

Sittningarna va ju det roligaste ;) haha Skönt o va klar iaf :)



Älgjakten håller på eh.. ingen aning, för länge i alla fall. Haha

#20 - - pelle:

men bitch - blogga!

#21 - - Louise:

Fy vilken känsla det är att vara klar med allt! :D