Under gårdagens besök på universitetet i Linköping upptäckte jag en kul uppmaning i en utav deras kaféer. Skylten, eller vad vi ska kalla det för, ovan satt på någon form av kortläsare som tog betalt när man köpte kaffe med LiU-kortet (om jag fattade konceptet rätt). Detta gjorde min dag som annars bestod i irritation, sjukdom och oändligt många möten.

Idag är det hemmastudier som gäller. Jag har inte börjat än men nått ska jag föl försöka åstadkomma i studieväg under dagen. Annars ska jag slipa ner en möbel och måla den nu efter lunch och se om den passar i hallen eller inte, men jag tror den kommer duga om inte annat.  

#1 - - pelle:

Särskrivningar! Jag fattar inte ens poängen av bilden på grund av de!



Det låter för övrigt som om du har en hel del att göra för tillfället. Hoppas det går fint!



#2 - - Gaymasen:

Hahaha, det var bra! OCh gillar rubriksättningen där. ;D



Och du måste nog kolla upp det där. Inte glass. Inte choklad. Jisses... ;)

#3 - - Gaymasen:

You got me there. Kommer på mig själv allt för ofta sitta som fastklistrad framför TV-shop. "Men tänk om..." NO, tänk på något annat.



"MEn tänk om..." Haha. ^^

#4 - - Emma says style, love & rock and roll.:

hhahahaha!

#5 - - Filippa:

Hahah vad i helvete?



Svar: Ja, verkligen!

Det är nog inte många grannar som bara ger ett par helt nya högtalare :)

#6 - - Anonym:

Verkligen fastnande rubrik!;)

#7 - - danten89:

Jaa samhället har blivit alltför sexistiskt.. :(



Erik är min fina kusin vitamin, hur snea tänder han än må ha! Han är min kille. :)

#8 - - alexandra:

HAHAHA :>

#9 - - Millah:

Hej... Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har igång massa tävlingar nu

& det kommer in nya titt som tätt.



Var gärna med och tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag så hemskt mycket om ursäkt..

Ta hand om dig =) Kramar // Millah

#10 - - miss x Jung:

haha, det var en grymtroligt skylt xD

#11 - - Celia:

HAHHAHHAHAHA ball

#12 - - wingers:

what the whaaat?! helt klart diskriminerande, för oss kuk-lösa :P

#13 - - wingers:

HAHAHAH! Fast den bär jag (oftast ;P) inte med mig!

#14 - - Lena:

skaffa en iphone då! jag är superglad att jag gjorde det. :)

#15 - - Lena:

fast nästan 10 är att överdriva, tror den kostar 6000.. nästan hälften av 10.. ;)

jag köpte den med abbonnemang, 300 kr/mån. det tycker inte jag är så farligt.

#16 - - Lurban:

It's kryptoniiiiite!

#17 - - Stefan:

Sv: Man slutar aldrig förvånas, så..

#18 - - Anna:

Såg den där på den där facebookgruppen...Som jag tydligen blev medlem i på något läskigt sätt.



Hur lång kuk har du själv?!?! Jag har noll centimeter, av naturliga orsaker.