Det var skönt att läsa att det inte bara är jag som har haft problem med blåskärm på datorn. Många rekommenderade mig att lämna in datorn direkt och spara allt som fanns sparat och andra sa att det bara behövdes en systemåterställning. Jag tänkte börja med en systemåterställning först och om det inte fungerar lämnar jag in skiten för reparation. Nackdelen med en systemåterställning är att det tar lång tid. Sist jag gjorde det tog det över sex timmar innan alla program var installerade igen och datorn fungerade som den skulle, även om jag tyckte att det blev lite segare.

I fredags köpte jag Blossas glögg som i år ska smaka saffran. Den ska drickas upp när vännerna från Örebro kommer hit på lussevaka om några veckor. Då ska vi göra en massa saker man inte bör nämna här och lite till…

Nu ska jag återgå till mina studier innan återställningen knackar på dörren.

#1 - - Emma says style, love & rock and roll.:

men åh, nu vill jag ju veta hur den smakar!

#2 - - Johanna:

En dugga är ett mindre prov, typ. Som en liten tenta :)

#3 - - danten89:

Men jag sa ju vad blåskärm betyder? :P



Det bästa med filmen är att den är så trogen boken, iallafall denna första delen! :D

#4 - - NELLY:

sv: hehe ja vi får se, grejen med att ha rött hår är att man måste färga det så jäkla ofta, och det sliter både på pengakassan och håret ;)



du måste ha stulit min energi, för jag har helt slut haha!

#5 - - Anonym:

Glögg luktar gott men smakar skit!



Svar: Haha nej... Det är nere i hamnen vi är, det råkade bara stå en husbil där :)

#6 - - chris:

Åh, najs med saffranssmak! Du får berätta om den var god sen när du provat :)



Haha, ja men då ska du väl ta dig till ett McDonalds o göra ett besök tycker jag ;)

#7 - - anna:

den där glöggen är svingod!



sv: ja för fan skapa iphone steffo ;)

#8 - - Hanna:

Drack glögg i söndags för första gången denna vintern! mycket gott :D

#9 - - Anneli:

Min dator gör systemåterställningar jättefort. Fast jag gör kanske fel. Det tar högst 40 minuter för mig. Eller så gör jag helt enkelt fel. Det skulle inte förvåna mig :p



Sv:Jag har 0 hästar :p men jag är hjälpen en människa med hennes två hästar och så är det ridskolan på fredagar. Så ibland blir det mycket heeest. nerd_chey

Alltså, man skulle kunna säga att jag pluggar, men det ger ingen effekt. Jag är inte över medel direkt ;p fast ja, det är väl duktigt att jag tar ansvar i alla fall.



Vi är väl nördar allihopa när det gäller hp ;)

Mycket text i en liiten kommentar...

#10 - - Daniel:

Bjud mej!

#11 - - Kim Ekholm:

Åhh den fick min kära sambo på sin födelsedag.

Vi spar också våran...

:)

#12 - - cicci:

jasså e det saffran i år...göttigt! Lycka till med datorn & hoppas att de löser sig.

#13 - - Tommy:

Sv: Den glöggen har vi med!

Försöker med få julstämning, men det fungerar inte speciellt bra! Mer än att jag är sugen på baka lussebullar..

#14 - - Gaymasen:

Mmmm, måste testa! Älskade förra årets - mandarin var det då va? :D

#15 - - sanna:

Haha nej jag håller verkligen inte alla:D Men ja försöker:)

#16 - - Petra:

du har alltså inte smakat glöggen än? jag som ville veta om den va nått att satsa på! :P