Gröna fingrar är inte direkt någonting  jag har fått med generna direkt. Även om jag försöker vara duktig i trädgården så kommer jag aldrig komma upp i den klass mina päron är i. Hur som helst fick jag nog av rabatten utanför mitt köksfönster så jag började klippa ner skiten och fixa till växterna så att det nu får ordentligt med solljus och syre ner i jorden. Om några veckor tänkte jag att ni ska få se resultatet.

Denna söndag har verkligen varit min vilodag. Vaknade nio, gick upp ur sängen vid fyra. Mådde skit hela dagen men fick ryck nu ikväll så jag fixade trädgården och bytta sängkläder, vilket var behövligt.

Vad har du gjort idag?

#1 - - pelle:

Ja, inte har jag påtat i trädgården. Duktig ponke! Karmapoäng och allt det där, du!

#2 - - pelle:

Fast att ha ihjäl en massa blommor kanske inte är så bra för karman?

#3 - - Erica:

Skönt med en vilodag lite då och då. :)

#4 - - Tommy:

Sv: Härligt.

Jag hade med en riktigt vilodag i går.

#5 - - anna:

hah ajag är kass på växter också men jag försöker trotsa det genom att ha en blomlåda på balkongen. får väl se hur länge den lever :P

#6 - - Nabil:

Skillat!

#7 - - Anonym:

trädgårdsarbete är skoj

jobbar heltid så jobbar nog inte mer än nån annan men jobbar ju oxå helg och kväll

#8 - - Johan:

Svar: Ja, det kan man faktiskt undrar... haha

#9 - - Ola:

SV Hehe ja det ska jag påminna dig :)



Ja det är kul att pilla lite i trädgården, ska bli kul att se ditt resultat :)

#10 - - Emma says style, love & rock and roll.:

ååh bra försök. jag har slutat försöka att ens låtsas som att mina fingrar ens skimrar i grönt ibland...

#11 - - Daniel:

Kom ihåg att kissa i rabatten så dom får näring!!!!!

#12 - - Daniel:

Kom ihåg att kissa i rabatten så dom får näring!!!!!

#13 - - tea:

sv: tack för tipset! har du en egen tatuering eller är det bara miljöexperten inom dig som talar? haha :)



åh vilken slappisdag! bakfylla? :P

#14 - - Jessika:

Vad trevlig med lite trädgårdsarbete ^^ Visst är den receptet bra ^^ Enkelt och gott!

#15 - - johanna:

vi åt på texas longhorn och big comedy var jättebra! roliga komiker var med :)

#16 - - N e l l y ♥:

sv: yees det får jag :] hehe

och ja, jag ska på p&l :) du också ?

#17 - - pelle:

knull.

#18 - - Petra ♥:

Det är ju så himla rogivande att pilla i trädgården! :) gör man det ofta får man gröna [bruna] fingrar så småningom! :P

#19 - - Louise:

Hahaha, de där med gröna fingrar känner jag igen!

Jag har faktiskt en växt som inte har gett upp hoppet om mig ännu.. Fast den behövs bara vattnas.. varannan månad! ^^

#20 - - Ella:

Jag får också sånnt ryck ibland och tänker att jag måste fixa med något i trädgården.

Sen får jag ont i knäna och ryggen och så tröttnar jag :P



Och jaa...Pelle är alltid till underhållning.

#21 - - Ola:

Tänkte bara påminna dig om att det är idag Petra fyller år ;)

#22 - - Kim Ekholm:

Steffe. Får jag säga steffe? Eller är det bara Stefan? Kanske Steffo? Eller Steve? Hur som.

'

Jag ska gifta mig, men dock inte nu. Det är till mina vänners bröllop som jag ska vara toastmaster på...

#23 - - Pjoltas:

Duktigt av dig. Ser fram emot rabatt-uppföljningen.



Jag har jobbat som en gris idag. Så nu ska jag sussa kudde

=)