En sak som slog min när jag tittade igenom några gamla inlägg för en stund sedan var att jag är väldigt duktig på att dra igång projekt som jag aldrig slutför. Den är egentligen bara ett projekt som jag har slutfört och det var när jag skrev om alla politiska partier åsikter inför den senaste folkomröstningen till europaparlamentsvalet. Annars är alla andra upplösta till intet av olika anledningar. Jag har bland annat dragit igång en kategori som hette och heter fortfarande allmänbildning men sist jag skrev ett inlägg under den kategosin var Tage Erlander fortfarande stadsminister. Sedan har vi den ynka idéen att jag skulle skriva ett blogginlägg per gång jag hade varit och tränat vilket har gått ganska bra eftersom jag inte har tränat sedan augusti, om man inte räknar med dagens träningspass. Det senaste projektet jag drog igång var i samband med klimatmötet i köpenhamn där jag skulle skriva uppdateringar under tidens gång om hur mötet fortskred. Ännu en plan som gick i stöpet, kanske därför deligaterna inte kom fram till några nämnvärda resultat?

Har du några projekt på din blogg som har runnit ut i sanden?

#1 - - Muffinsmartin:

Sant :D ;)

#2 - - MaYa:

sant! allt bra med dig?

#3 - - anna:

sv: nja det är ju matte liksom, kan väl inte vara så lättläst? ;)

#4 - - juliairene:

jo så är det nog... men är inte så duktig på det där med planering ;) hehe

allt bra med dig? :)

#5 - - jennifer :):

Jag gillar inte att vara själv just för att jag har svårt att klara av det vissa perioder.

Nu är det en sån period.

#6 - - Sofie:

haha, ja faktiskt! har du testat dem än?

#7 - - Tobias:

tack snälla du :) får hoppas på det bästa

#8 - - Petra ♥:

sv: silverinpackning använder man för att ta bort det gula i håret. Om jag inte är fel på det är där grå pigment i krämen som fixar biffen! :P

#9 - - Maria - livet i Milano ☆:

han kan inte svenska men han läser bloggen med hjälp av google translate

#10 - - Cecilie - Bloggvärldens mest musikfyllda blogg:

Många gånger! ;D

#11 - - Michelle:

sv. Det ligger på gatan bakom drottninggatan. Ett litet café mittemot sånt och gott tror jag godisaffären heter.

#12 - - Meg:

Äh, projekt är överskattade ;)

#13 - - Ola:

Vad blev det för träning då? Några speciella mål med träningen? :)

#14 - - Hälsporren:

På bloggen? Inte en enda. I livet? Finns inte utrymme nog för en sådan lista.



Men det är ju bara för att jag har hoppat på ett annat, mycket bättre projekt.... ;-)

#15 - - Tobias:

Tidigt för mig är NU, typ ;) haha

#16 - - pelle:

vi = jag och läsarna ;P daaah!



hej, läget?

#17 - - pelle:

Mitt "byta grejer med varandra"-projekt sket sig ju rätt så rejält ;D

#18 - - Markus:

Oj, massor, kommer varje dag på massa kul saker man skulle kunna göra, men sen konstaterar jag att jag inte orkar... haha

#19 - - Victor:

Jag har haft många projekt som gått åt skogen :) Tur att ingen kommer ihåg dem bara

#20 - - Markus:

TACK :D Nu är det fixat igen ;)

#21 - - Pjoltas:

Känner igen mig där. Jag hade en "Veckan Lårkaka" som skulle gå till någon "ond" människa...men jag tycker om alla för mycket..osv

=)

#22 - - Sarah:

Känner igen det där..



Vad jag läser? För linje eller? För böcker läser jag inteeeeee ;-))

#23 - - cicci:

hepp..lätt att dte blir så ibl...men ingen e ju sämre än att man kan försöka bättra sig..!