Begreppen ovan är bara ett axplock av allt det som jag håller på att läsa om i mina studier. För tillfället består mitt liv av tidiga morgnar och sena nätter på grund utav att jag tycker detta är grymt intressant och inte kan sluta läsa om det, men ändå kan jag så lite. Jag läser och läser och tycker att jag förstå allting väldigt bra när och kan förklara vad förtaffarna menar muntligt med en viss osäkerhet på rösten. Men så fort allt ska ner på papper tar det stopp. Skrivkrampen slår till som en djupfryst fläskfilé mot huvudet.

I helgen blir det också en del läsning inom samma område men också om GMO (genmodifierade organismer) och det går att koppla ihop detta med med de andra orden som står ovan, då vi dagligen utsätts för genmanipulerade situationer, även om det är ovetandes för de flesta.

Ska sätta mig och svara på lite kommentarer nu och sedan sätta mig och läsa lite mer innan lunch. Vad händer hos er idag?

#1 - - Hälsporren:

Haha, undra om det kommer att komma miljarder kommentarer från mig nu? Har försökt kommentera tidigare, men något har varit fel.



Hur som helst, GMO låter intressant. Du måste berätta mer sedan!



#2 - - Johanna:

Åh, känner väl igen orden ovan! Jag läser en kurs på 6hp nu som heter "Evolution" ;)

#3 - - fifi:

Hoppas skrivkrampen släpper!



Nej, jag har inte kört någonting privat, utan bara på skolan i Säffle

#4 - - sebastian:

skojig blogg

#5 - - Meg:

SHIT! Det där hade vi prov om i torsdags. Exakt allt det där... inte skoj :D

#6 - - Sarah - finlandssvensk:

Plugg plugg plugg!... SUCK! :) Hate it! Vill du plugga lite finska åt mig också?

#7 - - Meg:

sv. Mja, jag hoppas det gick bättre än jag förtrjänade i alla fall.. hehe! Fast lite intressant äre ju allt, fast RNA och DNA är bara komplicerat :P

#8 - - Tobias:

Jag köpte inget och hade inte planerat det heller :) åkte buss så orkade inte släppa en massa!

#9 - - juliairene:

tack! jag tycker så med (;

vad gör du ikväll?

#10 - - pelle:

Kul att ett ämne är roligt för en gångs skull nu då :D Oftast brukar man ju tycka tvärtom :D