Det här blir troligen det sista blogginlägget som 21-årig grabb. Sticker hemm till katten i örebro imorgon och tar inte med mig någon dator hem, eftersom jag drar därifrån direkt till arlanda på måndag. Att ge bort en resa till rom till sig själv i födelsedanspresent är inte fy skam måste jag säga. Egentligen var det inte tänkt som en present men det fick bli det till slut ändå. Jag fyller nämligen år på måndag och det är därför jag åker hemm til örebro innan jag drar vidare mer söder ut. Såklart vill jag hem till min lilla katt också, som ni kan se på bilden ovan. Hittade den i kameran nu ikväll när jag tömde innehåller till datorn. Allt är typ nerpackat utom några få saker som hänger på tork för tillfället. Kommer åka till närke i vanliga tennisskor nu eftersom det är runt 15 grader varmt i rom nu. Kan ju inte gå omkring i stora kängor då heller,vore lite för varmt. På söndag ska jag även försöka hitta en snygg vårjacka då den jag har är lika gammal som bibeln.

Men nu blir det sängen, men när jag kommer tillbaka igen så blir det bloggar igen. Men till dess vill jag se 100 kommentarer på det här inlägger, annars blir jag besviken på er. Puss och pill vart ni vill!

#1 - - pelle:

Nummer 1.

#2 - - pelle:

och nummer 2.

#3 - - pelle:

HA DET SÅ KUL I ROM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

#4 - - Markus:

Haha ääsch, alla dom kan du hitta online också ;)



Anyways; ha det superbra i Rom!! Shoppa/festa för mig med och Grattis i förskott :)

#5 - - Andreas:

Inlägg nummer 5. Stort grattis i förskott. Hoppas du får det riktigt härligt i Rom. Har aldrig varit där, men ska åka dit någon gång. Så är det bara.



Här är det på bättringsvägen, nästan helt frisk. Bara lite återhämtning som gäller nu.

#6 - - ARMIN:

Hehe, chill som fan asså ;)

#7 - - cicci:

sv: kan oxå kontrollera mitt humör...får liksom inga vredsutbrott direkt, men det gör inte att jag känner mindre för det...om du fattar vad jag menar=)



Ha en skön helg i Örebro...!

#8 - - sebastian:

jag håller ställningen absolute.

ha så skoj på resan och njut

#9 - - wingers:

ganska satsigt mål... :S men vi får väl kämpa på!

#10 - - Johanna:

Svar: Haha, äh vadå? Plötsligt försvann alla mina "Beach 2010" problem.. Hur bra som helst ;)

#11 - - Johanna:

Och eftersom du ville ha 100 kommentarer (!) så tänkte jag dela upp mina, smart va?



Ville bara säga GRATTIS i förskott, och önska dig en trevlig resa i Rom! :) Och du.. Ta med dig lite vår och värme tillbaka va..?

#12 - - Ola:

SV: Hehe det ska vi göra :) hur länge ska du vara borta?

#13 - - Tommy:

Sv: Ja .. jag ska väl ta och trimma skägget lite ikväll tror jag .. börjar bli för långt nu!

#14 - - Petra ♥:

sv: när du kommer tillbaka kommer vi ha tagit över blogg världen och är den nya blondinbella och storstadspojken! :P

#15 - - juliairene:

aha nice :D

lyssnar du på lisa ekdahl?

#16 - - Jessika:

Grattis i förskott ^^ Ha det så trevligt i Rom!!

#17 - - Frida:

Grattis och ha det så jätte roligt=)=)=)=)

#18 - - Hälsporren:

Åhå, grattis på födelsedagen i förskott då! Och på måndag ska ni alltså åka. Jäkla skitungar. Jaja, hälsa den gamla stan från mig. Säg att jag snart kommer tillbaka och gör den osäker igen. Eller... Nja, lägg inte för stora förväntningar på den, Rom klarar kanske inte det. Nåväl, ha det så himla bra där nere i alla fall. Och grattis igen. :-)

#19 - - wingers:

Oj, vi kommer ha seriösa problem att komma upp i hundra kommentarer om folk är såhär dåliga...

#20 - - wingers:

Jag tror det är dags att jag tar på mig lite ansvar här...

#21 - - wingers:

Fast blogg.se tror att jag spammar dig :P

#22 - - wingers:

Det tror blogg.se iofs alltid.

#23 - - wingers:

Jäkla mög alltså.

#24 - - wingers:

Ibland blir man bara trött på den här skiten och vill lägga ner allt vad som heter bloggande.

#25 - - wingers:

Sen inser man vilken lycka man skänker till världen genom sitt bloggande :P

#26 - - wingers:

Och då finns det ju inte en chans att man lägger av!

#27 - - wingers:

Idag har varit hos min farmor och ätit...

#28 - - wingers:

HEMMAGJORDA SEMLOR!!!!

#29 - - wingers:

Så jävla gott.

#30 - - wingers:

Jag hade dock lite panik över att jag kanske inte skulle kunna äta mandelmassan, för min nyfunna nötallergi...

#31 - - wingers:

...men min pappa upplyste mig om att mandel inte är nötter.

#32 - - Jessika:

Jag får väl bidra med mitt strå till stacken ^^ Ännu en kommentar, woohoo!

#33 - - wingers:

Där ser man. Jag hade ingen aning!

#34 - - wingers:

Oh well.

#35 - - wingers:

Nu ska jag spela Sims 3 och göra chili con carne.

#36 - - wingers:

Alltså... Chili med kött. Det är italienska.

#37 - - Jessika:

Ha så kul med spelandet och bon appetit ^^

#38 - - wingers:

Bara så du vet.

#39 - - Kim Ekholm:

haha ha det så HÄRLIGT =)



#40 - - johanbliixt:

Ahw :D va söt!

#41 - - fifi:

Grattis i förskott och ha det riktigt underbart i Rom!

#42 - - Erica,:

Nä fy vad söt katt! GE MIG!

#43 - - Veronica:

GRATTIS på din dag! Hipp hipp HURRA! <:)



Du lämna sverige på rätt dag,för nu öser snön ner igen! Och jag som köpte en massa vårkläder igår...haha.



Ha det bäst!

#44 - - Louise:

Fasen vad roligt! Jag skulle också behöva komma bort.

Hoppas du får det toppen! :D



#45 - - Andreas:

Då reserverar jag ännu en kommentar åt mig. Nr. 45.

#46 - - Tobias:

GRATTIS :D

#47 - - Jessika:

Ännu en kommentar ^^

#48 - - wingers:

Idag är det inte vilken dag som helst, för idag är det din födelsedag! : ) Grattis, grattis, grattis! : D

#49 - - wingers:

Jag firar din stora dag med att gå loss på bokrean, titta på lägenheter och lyssna på John Mayer. Mycket, mycket fin födelsedag, om jag får säga så själv : )

#50 - - wingers:

Alltså, grattis igen : ) Hoppas du verkligen njuter av din stora dag! Kram

#51 - - Anonym:

grattis Igen ;)

ha de nice i italy!

...igen !



:DDDDDDDDDDDDDDDD

#52 - - Petra ♥:

Är du inte hemma än? :P

jag har svarat på frågorna från frågestunden nu!! :)

#53 - - wingers:

Oj, oj, oj!

#54 - - wingers:

Nu får vi nog ta oss samman här i kommentarsfältet...

#55 - - wingers:

...och samla ihop lite fler kommentarer.

#56 - - wingers:

Lixåm. Tyyp. Bah.

#57 - - wingers:

Idag har jag nästan noll planer.

#58 - - wingers:

så jag sov fram till nu.

#59 - - wingers:

Ganska gött.

#60 - - wingers:

Men samtidigt lite ångestfyllt att bara sova bort halva dagen.

#61 - - wingers:

Ojsi-hojsi.

#62 - - wingers:

Bara så du vet så räknar jag med att du svarar personligt på varje kommentar här.

#63 - - wingers:

Hm... Någon går och smäller med dörrarna i mitt trapphus.

#64 - - wingers:

det gillar vi INTE.

#65 - - wingers:

No, sir! Not one bit.

#66 - - wingers:

Oh well. Dags för frulle nu, tror jag minsann.

#67 - - wingers:

Ska bara kolla hur många kommentarar du har så här långt... Tack vare mig.

#68 - - wingers:

67, bitch! Tack var moi. ME!



Oh yeah.

#69 - - Magic maggie:

69:a??hahaha

#70 - - Andreas:

Nu får väl ändå alla skärpa sig och skriva fler kommentarer! Hoppas du har det gott?

#71 - - wingers:

SPAMMA SPAMMA SPAMMA SPAMMA SPAMMA SPAMMA SPAMMA SPAMMA SPAMMA SPAMMA SPAMMA SPAMMA SPAMMA SPAMMA SPAMMA SPAMMA SPAMMA SPAMMA SPAMMA SPAMMA SPAMMA SPAMMA SPAMMA SPAMMA SPAMMA SPAMMA SPAMMA SPAMMA SPAMMA SPAMMA SPAMMA SPAMMA SPAMMA SPAMMA SPAMMA SPAMMA SPAMMA SPAMMA SPAMMA SPAMMA SPAMMA SPAMMA SPAMMA SPAMMA SPAMMA SPAMMA SPAMMA SPAMMA SPAMMA SPAMMA SPAMMA SPAMMA SPAMMA SPAMMA SPAMMA SPAMMA SPAMMA SPAMMA SPAMMA SPAMMA SPAMMA SPAMMA SPAMMA SPAMMA SPAMMA SPAMMA SPAMMA SPAMMA SPAMMA SPAMMA SPAMMA SPAMMA SPAMMA SPAMMA SPAMMA SPAMMA SPAMMA SPAMMA SPAMMA SPAMMA SPAMMA SPAMMA SPAMMA SPAMMA SPAMMA SPAMMA SPAMMA SPAMMA SPAMMA SPAMMA SPAMMA SPAMMA SPAMMA SPAMMA SPAMMA SPAMMA SPAMMA SPAMMA SPAMMA SPAMMA SPAMMA SPAMMA SPAMMA SPAMMA SPAMMA SPAMMA SPAMMA SPAMMA SPAMMA SPAMMA SPAMMA SPAMMA SPAMMA SPAMMA SPAMMA SPAMMA

#72 - - wingers:

Spam!

#73 - - wingers:

BACON!

#74 - - wingers:

Alltså, you can't blame me for not trying.

#75 - - wingers:

Jag har verkligen kämpat för det här inläggets skull.

#76 - - wingers:

Synd bara att alla andra suger

#77 - - wingers:

och inte bryr sig tillräckligt

#78 - - wingers:

hoes.

#79 - - wingers:

Tur att du har mig

#80 - - wingers:

som offrar mig på det här viset

#81 - - wingers:

Fastän jag är trött och sliten efter en låååång fredagskväll

#82 - - Anonym:

Spä'ääämmm

#83 - - Anonym:

Spä'ääämmm

#84 - - Anonym:

Spä'ääämmm

#85 - - Anonym:

SERIOUSLY

#86 - - Johanna:

Oj, jag har så mycket att tänka på i min hektiska vardag att jag inte ens har tänkt på hur det går för dig här!

#87 - - Johanna:

Verkar som att jag får hjälpa till lite..

#88 - - Johanna:

Trots att jag måste verifiera varenda kommentar jag lägger in.. (what's up with that?!)

#89 - - Johanna:

Såååå.. Rom. Hur är det där? Är männen så snygga som man har hört? Och åker alla Vespa?

#90 - - Johanna:

Och äter alla pizza eller pasta?

#91 - - Johanna:

Pasta utan ketchup såklart. Har hört att italienarna blir pissed om man skulle fråga om ketchup.

#92 - - Johanna:

Vet du hur mycket jag ogillar tentor?

#93 - - Johanna:

Och vet du hur mycket jag ogillar Cellbiologi och Zoologisk fysiologi?

#94 - - Johanna:

Är det några kurser du som miljövetare har läst?

#95 - - Johanna:

Då kanske du vet vad jag pratar om...

#96 - - Johanna:

Haha, jag fick nyss en helt sick verifieringskod.

#97 - - Johanna:

Den var typ fyra meningar lång..

#98 - - Johanna:

Men jag tog mig igenom den!

#99 - - Johanna:

Är jag nära nu eller? Skulle vara kul att bli den 100:de..

#100 - - Johanna:

Nu stod det 99.. Då borde (smartass, Johanna) det här vara inlägg 100! Wohoo!

#101 - - Johanna:

Men jag skickar ett till.. För att vara på den säkra sidan.

#102 - - Johanna:

Och nu börjar klockan ticka iväg också.. Jag borde sova. Jag ska ju upp tidigt imorgon.

#103 - - Johanna:

Det är ju Vasaloppet imorgon.. Såååaaatttteeee...

#104 - - Johanna:

Inte för att jag ska åka alltså! Att titta (på tvn) ger mig tillräckligt med motion.

#105 - - Johanna:

Det här blir det sista! Jag känner mig rätt nöjd med min instats.



Hoppas du är det också! :)

#106 - - molikjki:

Menthol cigarettes to be banned by eu