Svart som natten

Det märks ganska väl att sensommaren börjat och att värme sakta börjar avta. Ingen kan säga någonting annat än att vi i Sverige haft en fantastisk sommar det här året. En sommar som tyvärr börjar lida mot sitt slut. Ett tecken som jag sett är när jag åker hem från jobbet om nätterna. Tidigare var det knappt mörkt ute om kvällarna och nätterna då jag åkte hem från jobbet och det var fortfarande varmt ute när jag gick till bilen. Nu är det dock fortfarande rätt så varmt ute men det är mycket mörkare än tidigare. När jag kör på motorvägen är det hellyse som gäller.

Men denna tid kan också vara fin om det inte regnar så. Eller vad tycker ni?
#1 - - Pjoltas:

Som fan! Jag älskar hösten. Det är min årstid. Jag gillar "tischa +".

Dvs. få använda tröja, jacka eller kofta.

Fånigt? Ja, kanske. Men najs.

=)

#2 - - pelle:

grejen är den att alla moln pajar för en också! hade det varit molnfritt så hade det varit lite ljusare om kvällarna än. men det är bara en massa, massa moln.



ucäk!

#3 - - Lena:

men stefan, en festivalbiljett kostar lite mer än en tågbiljett. dessutom skulle jag ju behöva båda för wow!

#4 - - Tommy:

Sv: Tack så jätte mycket!

Ja det tycker jag absolut du ska göra, vad har du föresten för kamera?

#5 - - || mannen som kan prata om hundar ||:

Mörkret märks av mer nu, men samtidigt tycker jag det är lite skönt också :) Hösten är min favorittid på året! :)



Sv: Ja, semester kan vara skönt, men samtidigt så känns det som att man tar vara mer på den lediga tiden när man jobbar :)

#6 - - danten89:

Ja Waka Waka låten är sommarens stora hit! :D

#7 - - anna:

nej nej steffo sommaren är långt ifrån slut, herregud. wow har ju inte ens vart ;)

#8 - - Anneli:

sv: ja, 2½ men är värdelöst. äckligt värdelöst.



Alltså ja, det kan vara fint när det inte regnar denna tid på året. Men regnet har ändå någon slags charm i sig ändå. Så länge det inte spöregnar och man ska rensa ogräs mellan plattor med en läckande regnjacka alltså.

#9 - - Fredrik:

Jajjemen, det gör jag! hurså? :)

#10 - - NELLY:

sv: nu har jag gjort det :D är jättespänd på vad folk tycket :]

#11 - - nelly:

sv: tack så mycket :) jo jag gillar det mer och mer, är så ovant bara

#12 - - Daniel:

åååh ta mej med på biltur så gasar vi på!

#13 - - m:

Hejsan! Det är såhär, att jag har frågestund i min blogg.

Så det skulle vara jättesnällt om du ville fråga något eller några frågor.



Ursäkta för detta om du inte är intresserad, men det skulle varit jätte snällt!

#14 - - Erica,:

här regnar det massor! och är mörkt... dumma vinter!



svar: kom då! :P

#15 - - cicci:

alla årstider har sin charm tycker jag, Å håller helt med..vilken fin sommar! Jag har en vecka kvar av sommaren snart iaf..i cypern=)

#16 - - Louise:

Jag ÄLSKAR hösten!

Det är mer min månad. Kylan, höstfärgerna och stora tröjor är min melodi. ;)

#17 - - Gaymasen:

Det är höst nu... Typ.



Och ja, helt sant! Men blir spännande att se om jag gillar Iphone eller inte. :D

#18 - - Ella:

Asså så länge det inte regnar är jag nöjd med vilken årstid det än är.



Jag hämtade mig från studenten typ en vecka efter. Var uttråkad och önskade jag kunde ta om hela studentveckan redan då :P

#19 - - emma:

fin blogg, allt bra?

#20 - - fifi:

Jag tycker alltid det känns så sorgligt när det börjar bli mörkt allt tidigare på kvällarna.



Nä, det blir inget Wow i år, det är inte så många band som jag är intresserad av.

#21 - - Johanna:

Åh, jag har också lagt märke till det. Det är så tråkigt! Och sommrarna går jämt så fort.. Man hänger liksom inte med. Jag vill inte att den ska vara slut.



Hoppas allt är bra med dig förresten, det var ett tag sedan nu! :)