Vårstudier.

Publicerat i: Vardag


Tro inte att jag ligger på latsidan bara för att det råkar stå söndag i kalendern.  Lite tidigare idag gick jag ut på gården och skrev lite till den b-uppsats som håller på att skapas. Det var riktigt skönt ute där jag satt, förutom åt benen som låg i skugga tack vare bordet.  Men nu har jag i alla fall skrivit ett par hundra ord till samt funderat på en eventuell struktur vi skulle kunna ha på uppsatsen som jag ska prata med Jessika om imorgon. Nu kommer Sebastian hit och tjatar en stund, men jag lovar att jag ska svara på alla kommentarer lite senare ikväll.

Vad gör ni idag?

#1 - - anna:

härligt när man kan sätta sig ute och plugga, allt blir mkt lättare då :)

#2 - - Johanna:

Åh, vad skönt att sitta ute sådär! :) Men är det inte distraherande? Jag brukar jämt bli en glo-tant när jag är utomhus och stirrar på allt möjligt. Hur läskigt det än må låta..



Jag har inte gjort särskilt mycket idag. Bara njutit av den sista "jag-har-haft-ett-påsklov-som-jag-lovade-mig-själv-att-plugga-jättemycket-på-men-nu-har-jag-inte-pluggat-alls"-dag.. Rätt nice.

#3 - - Hälsporren:

Det där såg riktigt skönt ut. Mamma mia.

#4 - - cicci:

gött att kunna sitta ute och skriva ist för inne=)

#5 - - Andreas:

Härligt att kunna sitta ute i solen och jobba.

#6 - - brunettaugust <3:

sweet blogg :d