Visst är det skönt när vissa dagar bara går som man har tänkt sig. För mig är det en sådan dag än så länge. Jag gick upp lite tidigare i morse för att hinna med en stärkande morgonpromenad innan jag bäddade sängen duschade och kökade frukost. Basgruppsmötet jag hade innan lunch var jag delaktig i och kände mig förbered på. Nu sitter jag och väntar på att riset ska bli klart så jag kan värma den matlåda som jag tillagade i går eftermiddag. Fint väder är det ute också, som gör allt mycket enklare av någon anledning.

Detta är ett totalt innehållslöst inlägg också, precis som jag har planerat. Mer inlägg av de slaget tack! Så länge de bara kommer ifrån mig, såklart.

Hur är det med er idag?

#1 - - pelle:

Morgonpromenad is the shit, det är ett som är säkert :D

#2 - - Emma says style, love & rock and roll.:

Åh, jag ska bestämma att jag också ska ha en sådan dag, inom snar framtid! Idag jobbar jag bara.

#3 - - Fifi:

Den här dagen blev då inte som jag hade tänkt mig... Jag har fått jätteont i halsen och jag som var så taggad på ett rejält gympass efter jobbet!

#4 - - pelle:

word my broddah!

#5 - - Hälsporren:

Ungefär som din dag har varit - som jag hade tänkt mig. Och vad vore inte bloggar utan "innehållslösa" inlägg? Me like!

#6 - - Markus:

Heja!! Hoppas det går bra då ;)

#7 - - wingers:

Höhö, gött med en så ordentlig dag : ) Ungefär lika gött som kexchoklad!! :D

#8 - - tea:

ÅH vilken vacker bild! Livet blir verkligen lättare när solen är framme. Ha en fin dag!