#1 - - Emma says style, love & rock and roll.:

haha det år ju precis sådär det ska vara!

#2 - - wingers:

höhö, helt rätt prioriteringar!

#3 - - pelle:

Och så köper du säsong 2 nu! Beställ idag så kan du få den tills på fredag :D

#4 - - Ella:

Pelle är so not bra inflytande över dig. Asså...akta dig så du inte slutar som han. Har hört att han ska hoppa av skolan för att bli strippa, liksom. Det är ganska illa faktiskt.

#5 - - Ella:

Och cooooolt!!!! du är nog den första som kännt igen mig utanför bloggen!



Eller nej, den andra! Hahah!

#6 - - Hälsporren:

Livet är viktigare än bloggkommentarer. Så det så. :-)

#7 - - sajs:

Snyggt inlägg! Nu blev jag inspirerad, vill också göra såhär snygga inlägg, du får leva med att jag kanske snor idén lite ;D Hehe

#8 - - Anna:

God natt Steff! Snart dags att plnera ny resa... :)

#9 - - Johanna:

Haha, men vad är det med den där serien egentligen?! Måste se den.. Och bli fast jag med.

#10 - - Andreas:

Tänk att en DVD-box kan slå ut en killes liv på detta sätt. När du får fyrkantiga ögon, då är det dags att lägga av. Annars ringer jag din morsa och skvallrar!

#11 - - sarah:

aaja de finns la ett liv utanför bloggen :/ ;)

#12 - - pelle:

Njaaa.... då är väl Jakob Eklund mer A-kändis?