Nu har det gått ett år och fem månader sedan jag började skriva på den här bloggen. Innan hade jag ett konto som var anslutet till min msn och dessförinnan en annan blogg här på blogg.se som jag inte kommer ihåg adressen till längre, men den finns kvar.


För att få den här bloggadressen som jag har idag var jag tvungen att försöka få kontakt med en vilt främmande människa då www.stefanalarsson.blogg.se redan var upptaget av en kille om inte hade skrivit ett inlägg på ett år. Jag kommenterade fört de inläggen som han hade skrivit och mejlade han då mejladressen stod på sidan. Det fanns även en länk till hans företag som jag mejlade och till och med skickade sms till honom, galen och du i huvudet jag vet. Men till slut fick jag överta hans blogg och sedan dess har den sätt ut på en rad olika sätt och inläggen har handlat om det mesta. Nu firar bloggen det femhundrade inlägget som ska firas med en stor fest på gården för alla nära och kära! Kanske inte, faktum är att jag måste sitta och plugga i eftermiddag så detta får bli mitt firande, genom att upplysa er om saken.


Var du en utav de som läst min blogg från början?

#1 - - pelle:

Jepp, of course i was!



congrats förresten!

#2 - - jennifer:

allt bra med dig idag?:)



kram

#3 - - Emma says style, love & rock and roll.:

Grattis till 500! Jag har nog inte läst den sedan allra första början men ett bra tag åtminstone känns det som :D

#4 - - Tobias:

Några hundralappar, typ 200 kr ;)

#5 - - MADDE:

Sv: okej, va synd att de inte går i repris :S :S :)

#6 - - johanbliixt:

sv; nej inte alls =) allt bra idag?

#7 - - Anonym:

ahah inga problem !

#8 - - Mandy - Poppisbloggerskan i Gävle:

Jag va fogde (fadder) :D Fett kul.. :D



läget?

#9 - - anna:

haha kul att du fick överta namnet iaf :)



anna anka cool?! som tvingar sina små barn att bli små modeller när de inet vill? usch jag tycker hon är hemsk. men lite underhållande tat titta på kanske ;P

#10 - - Tobias:

nice :D och vad tränar du?

#11 - - Karin:

Det är klart vi kan bilda klubb!



Och det lät lite klurigt det där med att få bloggen av honom.. Men du fixade ju det!

#12 - - Markus:

Nope... Det har jag inte... men börjat o tycker allt den verkar lite rolig ;P

#13 - - Johanna:

Grattis, jag firar snart 900 inlägg =)



#14 - - Katarina:

Hihi, då får jag väl skicka ett grattis tillbaka! Kul att du fortfarande skriver :)

#15 - - Jessica andersson:

haha aa, det kan ju vara farligt att bli blöt ;)

#16 - - Jessica andersson:

haha aa, det kan ju vara farligt att bli blöt ;)

#17 - - Elin:

Jadu, jag hittade nog tillbaka hit ifrån Pelles blogg ^^ Grattis! 500 inlägg är inte illa, själv är man väl på strax över 200 tror jag.