Ibland händer saker som inte riktigt är planerade. Jag skulle bli upplockad utanför mitt hur vid sex igår kväll, men skjutsen anlände klockan halv sju istället. Den tid vi skulle ha varit framme vid restaurangen. Men det hade tydligen hänt någonting med hjulen på den bilen så det var bara att vända och testa nästa som gick betydligt bättre. Sedan missade kling och klang tåget vilket gjorde att min skjuts fick svänga förbi stationen innan de åkte till mig.


Väl inne på restaurangen hann vi läsa både bibeln, koranen, och alla andra heliga skrifter vi kunde hitta innan vi fick beställa vår mat. Sedan han vi lära oss både italienska, spanska, franska och serbiska innan förrätten kom in, plus några andra språk innan huvudrätten dukades fram på borde. Det tog men andra ord väldigt lång tid innan det hände någonting. Halva delen av vårt sällskap jobbar eller har jobbat inom restaurang och vet att det kan vara stressigt ibland och ta lång tid men detta var under all kritik. Maten smaka bränt, det var lite folk och ouppmärksam personal. Men sällskapet va ju trevligt, höh


Efter järnålderns passerande kunde vi äntligen gå därifrån efter lite strul med kortläsare och betalning. Nu vankades det bio, ”Zombieland”. Filmen var rolig, men ändå lite förutsägbar för att uppskatta den till hundra procent. Men jag rekommenderar filmen starkt ändå för det roliga övervägde ändå!


Nu ska jag ha en msn-konferens med en klasskompis. Och för er som undrar över min andra känga som inte blev impregnerad kan jag säga att det är på gång. Det var för lite impregnering i flaskan för att det skulle räcka till båda.

#1 - - wingers:

"Och för er som undrar över min andra känga som inte blev impregnerad kan jag säga att det är på gång."



Haha, är det fler än jag som har undrat? XD Lovely! Mer impregnering till folket!

#2 - - Jessika:

Haha, låter som en vanlig kväll på stan xD

#3 - - Sassy:

Jag har börjat jobba på ett annat boende för missbrukare. Innan jobbade jag ju på en institution, men detta är träningsboende så det är lite annorlunda...

#4 - - anna:

haha lät ju smo en lyckad kväll ;) fast den där filmen verkar väldigt bra!

#5 - - Kalle:

stefan, se det positivt, nu kan du fler språk flytande och är påläst på lite udda litteraturer ;)



du har rätt, vad som är manligt/kvinnligt kan va jätteintressant, o vad som är acceptabelt att översrkida gränserna!

#6 - - Kim Ekholm:

Annars har jag två halvfulla flaskor:) hehe



Det är så tråkigt när det händer sådant. Och man är för snäll för att tillkalla kyparen och be om man som inte är bränd.



MEN! Petra Mede är inget för mig:P

#7 - - Markus:

Haha låter inte som nån fab restaurang. Påminn mig om att inte gå på den ;)

#8 - - Elin:

Jag har faktiskt funderat på att se den, den verkar kul jao.. Ibland gör det ingenting om filmer är förutsägbara om humorn äger det förutsägbara so to speak ;D