Nu är det lite drygt en timma kvar innan jag far hem till Norrköping igen. En vecka hos päronen har verkligen gått fort. Egentligen är det inte riktigt en vecka men i alla fall fem dagar som jag har varit här. Tyvärr har lite väl mycket tid gått åt till studierna men så är det ibland och det känns ändå skönt nu när allt är klart. Även fast det är fredag idag känns det för mig som att det är söndag och dags att gå till universitetet imorgon. Jag vill egentligen inte åka hem till Norrköping idag utan stanna längre här hemma hos min familj. I Norrköping finns det inte så mycket av den varan.


Varför jag åker hem idag är för att jag har bjudit hem mina syskon till Norrköping för att visa hur jag bor och för att det var länge sedan bara vi tre gjorde någonting tillsammans. Jag tror att det blir en mindre pubrunda ikväll, där vi dricker lite öl och snackar en massa skit. Så på det sättet ska det bli kul att återgå till en lägenhet igen istället för ett stort hus.


Jag får svara på alla kommentarer imorgon kväll då systrarna är på väg hem igen. Hinner inte göra det nu då jag måste duscha och packa klart det sista innan vi ska dra. Men ha en trevlig Halloween nu och hoppas ni inte blir allt för rädda för headern, haha.   

#1 - - anna:

hoppas duf år kul med syskonen :) och du vad fint ni bor!

#2 - - Erica,:

låter som en riktigt bra plan det där med syskonen! är ni jämnåriga förresten? mycket gemensamt och så? =)



svar: haha tackar! väl kämpat, tyckte vi allt kunde vinna båda två, vi får muta pelle till det nästa år! =)

#3 - - zara:

hejsan hur mår du ?:)

#4 - - Garderobsgrubbel&Byråbekymmer:

minns hur det var när jag bodde 40 mil ifrån mina föräldrar..man kände att man åkte "hem" till dom..och älskade värmen och fullt kylskåp och allt det där..sen skulle man åka "hem" till sig själv igen och det infann sig sådana enorma tomhetskänslor.