I år är jag rustad för en riktigt kall vinter. Ljus är införskaffade om elementen inte skulle palla för en köldknäpp och jacka, skor, halsdukar och vantar har jag sedan tidigare år. För någon dag sedan investerade jag också i ett par välförtjänta pjucks också. Det har gått alldeles för många vindrar utan att jag har investerat i riktigt varma kängor till vinter, har sått ut med svinkalla fötter i Converse med raggsockor istället. Men i år vill jag försöka slippa en långvarig förkylning och en kall kropp, nu är jag välutrustad! Snart är skorna även impregnerade och klara för användning, men sprayen räckte tyvärr bara till en sko.

Har du kläder till vintern?

#1 - - Mea:

Jag vill börja med att säga att jag varit beredd sedan augusti med vantar, mysse halsduk och pjucks..



och sedan vill jag avsluta med att fråga:



Tror du verkligen att du kan lura den obligatoriska vinterförkylningen huh?? who do u think u are? superman?

#2 - - DialaAmeliaSaleh:

Hejsan;), jag har fixat en tävling i min blogg och undrar om du vill delta?:). Hade varit jätte kul faktist, du kan läsa mer om det i kategorin " veckans snygging" Kram, D

#3 - - Markus:

Najs skor! Jag är nog rätt bra utrustad inför vintern... förutom på skoplanet.... hrmf

#4 - - Karin:

Jag har inga skor! Letat i två städer. :(

annars så har jag jacka osv!



Men... det var nog inte så jobbigt att du la den kommentaren. ;)

#5 - - anna:

nja jag brukar köra på skinnjackan tills ldet är fysiskt omöjligt. förra året hade jag den över jul och höll på att dö, inte smart, men gillar inte stora tjocka vinterjackor ;P

#6 - - sCyth:

Förra årets vinterjacka... hm.

#7 - - zara:

sv: Ja visst är det :).



har gjort en uppdatering om du känner dig för att läsa lite...

#8 - - Gustav:

haha det är hemligt än så länge!:p

#9 - - wingers:

Haha, hur kunde du tömma ut all impregnering på en sko?! Det kommer blir en super shoe! Will resist anything : D

#10 - - Erica,:

Neh! det är ju det problemet.. jag måste hitta en jacka! däremot har jag ett par vinterskor jag med! (är också trött på att blio converseförskyld varje vinter ;D )