Folkpartiet.

Publicerat i: Flytt

Varför ska man rösta på Folkpartiet?


Folkpartiet vill införa euron så snart som möjligt. Folkpartiet vill att maten ska vara säker i hela Europa och därför måste livsmedelskontrollen skärpas.

Folkpartiet vill att Europa ska kraftsamla mot brottsligheten genom ett europeiskt FBI för att bekämpa allvarliga gränsöverskridande brott. Folkpartiet vill avskaffa jordbruksstödet och använda pengarna till bland annat klimatinvesteringar.


Vilka är de tre viktigaste frågorna Folkpartiet driver inför valet?

  1. Ja till euron.
  2. Ja till ett europeiskt FBI. 
  3. Ja till kärnkraften för att klara klimathotet.
#1 - - Andreas:

Är din reklamkampanj för de olika partierna uppskattad? bara lite nyfiken, från min sida är den det.

#2 - - Peter:

Jag får lite ångest av att läsa de här inläggen... jag vet inte vad jag ska rösta på och dina inlägg hjälper inteee! (men jag vill inte rösta blankt nej.)

#3 - - Kim Ekholm:

HÄRLIGT att någon, dig menar jag då, sammanfattat KORT och BRA vad man röstar på etc:)





Nej, jag bor i Motala, men har kompisar i Linköping så nu bor jag hos dem nu när de inte är hemma:P hehe

#4 - - linn:

vilken tur att jag hittade in till din blogg! Har suttit och läst igenom de senaste inläggen så nu är jag iaf LITE mera insatt i hur jag skall rösta..tack ;)

#5 - - marika:

svar: men, att jag missade det :( det hade ju varit trevligt!