Det är väl knappast någon som har missat att popikonen Michael Jackson har avlidigt. Dödsorsaken är fortfarande inte fastställd men det som sägs är att han dog av hjärtstillestånd. Michael Jacksons begravning kan komma att hållas redan om ett par dagar. Troligen på hans berömda ranch Neverland. En längre blogg om Michael Jacksons liv och karriär kommer ni kunna läsa här inom kort. Sitter just nu och läser mig kunnig om hans liv.   
#1 - - anna:

oj redan om någr adagar? jag trodde det skulle dröja längre.



japp det är där wow är! :)

#2 - - pelle:

Oh, ser fram emot inlägget :D

#3 - - Emma says style, love & rock and roll.:

haha men orka läsa på om hans liv?! Haha jag som tidigt michael-fan skulle nog bara klämt allt jag redan kunde istället - hur fel och tokigt det än kan bli. ;)

#4 - - natalia:

jaa de är verkligen ingen hit, de borde dummpas direkt. får hålla tummarna på att de itne kmr tillbaka..



åh det var ju synd att det redan är på onsdag, jag som tänkte gå på hans begravning..nej nu ska vi inte skojja om sånt här natalia...

#5 - - Christian:

Ja, de blir mycket skriveri nu om M.J. Kanske inte så konstigt, då han var en av de absolut största?

Väntar på inlägget om hans liv :)

#6 - - Ondskan personifierad:

Mmm...undrar vad som händer med hans "Neverland" nu. Man läser ju om alla de arvskonflikter som påstås blåsa upp.

#7 - - Lena:

konstig kamera? konstig på vilket sätt?

#8 - - Tess:

Vad ambitiöst. Själv var jag redan i fredags trött på mediahypen och alla MJ-låtar på radion.

#9 - - heebs:

jag älskar att hans låtar spelas ÖVERALLT :D dessutom så förtjänar han äntligen vila. Han jobbade hårt och var en geni, vilket leder till ett rätt så misärt liv.



Ska bli gött at läsa inlägget ;-)

#10 - - Kalle:

läste att det fanns 200 inspelade låter som kommer ges ut som småningom, eller ja inte alla men några. så trist att dom ska göra pengar på det nu (inför julhandlen). en sån artist ska inte släppa mer. han har sin legendariska status!

#11 - - Daniel:

Stackars pöjk!

#12 - - p&c:

SV: haha okej :) jaa ja diggar också sommaren!! :D skönt med varmt väder. :D

#13 - - Erica:

Hm.. varför begravs han så snabbt? Jag trodde de inte ens var klara med alla obduktioner och så..? :p