Kan det inte bara bli onsdag snart. När jag vaknade i morse kändes det som om att jag inte hade sovit över huvudtaget under den gångna natten. Jag snoozade för många gånger och orkade inte ens titta med ögonen. Nu fyrtiofem minuter senare kan jag visserligen titta med ögonen men det är tungt. Ska hoppa in i en kall dusch och fräscha till mig lite så att jag vaknar. Det är ju trotts allt bara två dagar kvar efter den här tills min ledighet kommer. En hel dag sen är jag påt igen. På onsdag är det planerat att jag och några vänner ska spela minigolf och paddla kanot i Svartån som rinner igenom Örebro.  


På tal om vänner, vart drar man gränsen för när man är en bekant, kompis eller vän? Klura lite på det nu så gör jag en sammanställning av svaren sen. Nu ska jag låta vattenstrålarna tvätta min nakna kropp ren, haha.

#1 - - heebs:

bekant är man med typ 300 pers, man hejar på de när man ses ute, kanske en puss på kinden t.o.m. Inget mer. Kompisar är de man träffar rätt ofta men de har ingen särskilt plats i hjärtat.Men de är rätt många också, inte lika många som ens bekanta men där i närheten, man gör oftast ingen effort till att träffa dem men de är givna delar av alla grillningar, förfester osv. Vännerna är de som man smsar mitt i natten med en dålig skämt eller skitnyhet bara för att man kan :P

#2 - - Daniel:

E oxå lika trött, omöjligt nästan att ta sej upp!



Väntar på fredag!

#3 - - pelle:

jag tycker heebs förklaring var ganska bra!



imorgon är det onsdag, yey!

#4 - - Tobias:

Tack :) lite brun har jag väl blivit =)

#5 - - Andreas:

Heebs har en poäng i det han skrev. Men vill tillägga at man skriver inte sms eller ringer till vännerna mitt i natten, det gör man bara med de absolut närmaste vännerna.

#6 - - Cristian:

Haha, vilken jäkla bild.