långpanna.

Publicerat i: Vardag

Vad är det som är fel på alla nyare modeller av bilar? I stort sätt alla verkar sakna blinkers. När jag gick på körskolan fick jag lära mig att man skulle vara tydlig i trafiken och blinka i tid och att blinka in och ut ur rondeller. Men ibland känns det som att det bara jag som haft en körlärare som ältat det för mig. Under den här sommaren har jag åkt en hel del bil och varje dag ser jag ett flertal bilar som bara svänger dit de ska utan att använda sina små orangefärgade lampor. Vissa har också svårt med att hålla fartbegräsningarna som är utsatta på vägarna, de sitter ju inte där bara för skojs skull utan för en anledning!


Hur kör du bil?


Nu ska jag göra mig i ordning för ett långt arbetspass. Ska duscha och stryka skjorta och dra iväg så jag hinner äta lite innan jag stämplar in. Förresten, soffan blev otroligt bra i lägenheten och tv:n likaså. Nu är det bara den slutliga finishen kvar och det kommer jag fixa efter Way Out West med lite hjälp förhoppningsvis. Personen i fråga vet inte om det än men snart så.

#1 - - pelle:

jag kör bil som en jävla idiot :)

#2 - - Andreas:

Jag blinkar och kör faktiskt bättre än nästan alla på denna jord. Jag tror nog att jag gör allt osm man lärde sig i körskolan. Eftersom ingen annan verkar följa lagar och regler så gör jag det. Hatar Puckon som inte blinkar när dom svänger.

#3 - - sm:

många bilförare borde inte ens ha körkort tycker jag.. ;)