Just nu pågår det en stor bridgefestival i Örebro, en festival som fyller mitt jobb med mycket människor. Igår blev det en liten rusning strax innan jag skulle sluta och i restaurangen var det bara extrapersonal kvar när jag gick vilket kanske inte var det bästa. Jag stannade kvar och talade om vad som skulle göras och gjorde upp kassan så den var klar innan jag gick. Ikväll står det att jag ska sluta 22 men om det blir som igår blir jag nog kvar lite längre än så, vilket inte gör mig så mycket eftersom det snart är lön, haha. Och för er om undrar får jag inte lön den 25:e utan jag får den 15:e varje månad.  

Nu ska jag bege mig in i duschen och sedan dra till arbetet igen, vi höres.
#1 - - Johanna:

Åh, nice med lön. Det vill jag också ha! :D

#2 - - Haedil *HUMOR BLOGG*:

Snygg blogg :)

#3 - - Jenny:

låter ju som en kul festival :)

Sorry om jag vart så frånvarande det senaste men nu ska jag försöka vara tillbaka!