Jag fick faktiskt en present på posten idag, eller tre egentligen. Det var cdon som jag fick dessa ting ifrån. Jag beställde dem i onsdags natt och fick hem dem idag, perfekt. Johanna har nyss läst ut Män som hatar kvinnor av den här författaren och rekommenderade den varmt. Jag kollade i min bokhylla och såg att jag redan hade den boken men inte dessa två så jag fyndade såhär i bokrean. Sedan så fick jag ett ryck då jag ville bli bättre på engelska. Alla ni som känner mig vet att jag alltid klagar på hur dålig jag är på engelska men jag gör ju ingenting åt det så jag får ju skylla mig själv. Men nu flickor och pojkar ska det bli ändring på den saken. Bakom böckerna ser ni en liten bit av skivan som också kom hem i brevlådan tidigare idag. Det är allt från nybörjarnivå till lite svårare grader, perfekt för mig. Om ett år så ska jag åka till London och öva mina nya kunskaper, är det någon som vill följa med?


Nu ska jag laga lite mat, på återseende.

#1 - - Emma says style, love & rock and roll.:

Jag hakar till London! ;)

#2 - - Lena:

åh, vad smart att köpa nåt sånt för att lära sig! jag är lätt på london! ;)

#3 - - Anonym:

Åh, män som hatar kvinnor. Himla bra läs den! eller jag har den på ljudbok om du vill.

#4 - - Malin:

glömde mitt namn. Vadå london? har du fått nog av Norrköping?

#5 - - johanna:

åh säg vad du tycker om boken sen :)

#6 - - Sajs:

Åh tänk att lyckliga lilla jag fick träffa dig när du hade hämtat ut böckerna! :O

#7 - - Kalle:

det är ju perfa att den kommit på film nu.. gör som jag. skippa boken som tar 9 månader att läsa å se filmen på 90 min ;) effektivt haha

#8 - - Erica,:

härligt!