Om ett par minuter är det dags att bege sig ner till tåget som ska transportera mig hem till Närke över lördagen. Det blir en snabbvisit hem då jag åker tillbaka till Norrköping redan imorgon. Man vill ju inte missa årets roligaste kräftskiva som går av stapeln ikväll och straxt utanför Örebro. Kommer bli guld, hoppas bara att vädret är dem oss eller det spelar egentligen ingen roll eftersom vi ska vara uppe på en loge men det kan ju vara kul att få spöa folket på kubb (var uppmärksam med min ironi, jag är verkligen sämst på kubb, men det är skoj).

Nu ska jag packa ner datorn i väskan och dra mig mot stationen. Jag har inte bokat sittplats på det här tåget, men jag hoppas att det finns en obokad vagn som jag kan slå ner mig i och eventuellt blogga igen eller kommentera andras bloggar under tiden jag åker hem. Jag säger som fransmännen gör snett över mig au revoir

#1 - - Tobias:

haha det har du så rätt i =) och man ha kul utan alkohol ;) shottade vatten istället haha

#2 - - stefan:

MGMT - time to pretend, Parken - Åt helvete med himlen

två grymma låtar!

#3 - - Emma says style, love & rock and roll.:

näe, kolla på bilderna igen stefan så ser du att på ena sidan är det dam och andra sidan herr. Jag skriver bara om mode för båda! ;)

#4 - - Milla:

Inte må dåligt av att blogga - men bara för att jag sa att jag mådde bättre så skulle jag säkert må sämre senare. Det är så för mig, tror jag att jag ska få vg på ett prov får jag ig osv. That's why

#5 - - Tobias:

haha precis, kör på den! du kan alltid låtsats att det är annat i ;D

#6 - - Victoria:

Om du hade vare i örebro redan igår!!! då hade du kunnat komma på hotellet å ätit glass me mig å moa!

#7 - - marika:

svar: haha jo! det har hänt ett par gånger faktiskt.

#8 - - anna:

hoppas ni får jättekul ikväll! spöa skiten ur dem ;) ja i kubb då...

#9 - - Anonym:

fet som i bra ;)

#10 - - Ingrid:

Ja precis, min första reaktion är också från "sagorummet" i biblioteket eller från en föreställning med dagis. Men det här var ingen barnföreställningen heller direkt, började mer eller mindre med att flicka skar upp handlederna för att ta livet av sig. Underbart mörk =)



Jag undrar om jag är enda svensk som aldrig varit på kräftskiva förresten. Det bör nog rättas till ngon gång i livet. Kubb spelar jag ganska ofta dock.

#11 - - [lisa bjernhagen]:

tyck till i mitt senaste inlägg, - nitar och läder tillhör rocken! kapa modet,

#12 - - I S A B E L L E:

va fin header :D allt bra med dig ? <3

#13 - - Kalle:

Tänkte på en sak, varför är det så svårt att hitta genom Norrköping och E22an? Hm.



Ingen kräftskiva för mig i år.. illa ju.



Ja IKEA som student eller likande är ju klart. Den student eller som bara jobbat nåt år och kan köpa sig något dyrare lever nog i lyx! Jag börjar ju bli gammal haha ;)

#14 - - Kim Ekholm:

Haha man får tolka det precis hur man vill:P hehe

#15 - - Moa:

Ja du Stefan, du missade en riktigt god glass igår faktiskt.. och trevligt sällskap med mig och Victoria.

Hoppas ni får en trevlig kväll.

#16 - - LiteLagom:

Varför äter man kräftor egentligen? Det enda goda är ju svansen, klorna är det så lite i och resten slänger man ju, men ändå betalar man dyrt kilopris för de små krabaterna.... Fast iofs, det är ju gott :)



sv. Den gången gjorde jag köttbullar, köttfärsås, kokade pasta, gjorde potatismos och bakade bröd.. phu.. Så jag blev ganska imponerad av mig själv att jag kunde slappna av senaste gången jag var ledig :)

#17 - - Rosita:

Åh.. du är också en sån där gammal sak som går på kräftskiva! :D Härligt!

#18 - - Stefan Bengtsson:

SV: Beställ gärna annars gratis på http://www.favoptic.com/. Där får du beställa hem 6 bågar gratis, och ångrar du dig? Ja då är det bara att skicka tillbaka dem! :) Skit enkelt! Tror förästen du skulle passa i glasögon med lite smalare form på ;)



kram!

#19 - - Frida:

Du missade ju kubbet;) men vi får prata på msn någon dag=D

#20 - - Rosita:

Jo.. 22 är gammalt, tänk, jag är bara 16.

Fast du ska nog ta mina kommentarer med en nypa salt, fråga Pelle så fattar du :)

#21 - - Erica,:

Nu har jag uppdaterat ^^.

Kul med kräftskiva kan jag tänka mig! :D

#22 - - Linnéa:

Läs om Whitney Houston´s comeback i min blogg :)



Lägga till varann på bloglovin?

#23 - - Erica:

Kräftor ser så creepy ut.. (a)

#24 - - Erica,:

svar: haha ja, det kanske kommer lite mer bilder från lägenheten! :)

#25 - - Erica,:

svar: haha ja, det kanske kommer lite mer bilder från lägenheten! :)

#26 - - Andreas:

trevlig resa och bortavistelse. jag är en sån där tråkig en som inte är så mycket för kräftor. Men nubben...den e go den

#27 - - johan:

Gott =D

#28 - - Anonym:

bilden gör mig hungrig.



näe, söka hjälp vore väl ganska bra för min del , resonemanget är lite oklart dock