Att jag aldrig kommer ihåg hur tråkigt det är och springa. Efter en insikt i förrgår bestämde jag mig som så många gånger innan att jag måste ta tag i min motionsbit. Sagt och gjort gick jag ut och började värma upp och sedan springa. Jag har verkligen kondition som en lungsjuk gnu, vilket jag verkligen inte är stolt över. Så nu är det bot och bättring som gäller framöver på nått sätt. Om inte simhallen hade varit så sunkig skulle jag lätt simma tre gånger i veckan eller liknande eller om jag tyckte jobbning lockade så skulle jag göra det. Jag får helt enkelt komma på någon träningsmetod som jag tycker är bra. Powerwalk kanske?


Om två timmar ska jag bege mig till universitetet och opponera på en A-uppsats och min uppsats ska också opponeras. Jag trodde att jag skulle vara nervös inför detta men det är inte så farligt. Någon annan kommer bara säga sina åsikter och synpunkter på min uppsats och efter det ska jag ändra på eventuella synpunkter på uppsatsen och på måndag lämnar jag in den slutgiltiga versionen till lärarna. Och om de inte är nöjda så är det bara att skriva dit en komplettering.


Vad händer hos Er idag?

#1 - - Linnea:

Jag älskar att springa! Kan vara jobbigt att komma igång bara. Jag brukar lyssna på musik när jag springer och sätta upp olika mål "när låten är slut ska jag vara vid den lycktstolpen" och så fortsätter jag så, då finns det inga stopp och man slipper tänka på hur jobbigt det är.

#2 - - Emma says style, love & rock and roll.:

Opponeringar brukar jag inte heller bli så fasligt nervös inför. Så det går nog bra, som du säger!!

Springa ÄR tråkigt - då promenerar jag hellre.

#3 - - Erica,:

opponeringar följer ett så strikt mönster, så det är inget att vara nervös över, det kommer att gå galant! =)

#4 - - M O S A N:

Svar: Ja! ;D

Haha okej, det är itne jag heller.



Men teckningen du ritade där var ju fin! :D

#5 - - johan:

sv; hår är jobbigt >.< har seriöst funderat på att raka av det! men kommer ångra mig som fan :P

#6 - - johan:

sv; studsmatta e fett kul =D

#7 - - Elina:

Godmorgon! Det är bra, tror jag... En kille på jobbet tittade förskräckt på mig när jag kom till jobbet och flåsade efter att ha BESTIGIT trappan till entrén (ca 20 trappsteg), förkylning + pollenallergi =döden. Hur mås det med dig?



Ett tips är att köra intervallträning och köra lite snabba fötter upp och ner för trappor (kanske liiite roligare)

#8 - - Elina:

Hahah ajdå, du insåg det nu:P

Jamen då är det väl bara att sätta igång - två flugor i en smäll!! Perfekt

#9 - - Daniel:

Att runka e alltid en bra början!

#10 - - anna:

tack! jag är fortfarande grymt förkyld men febern evrkar vara på väg bort. eller är det bara alla ipren som talar hehe



hoppas opponeringen går bra! och du, fyll lurarn amed en massa "tung" musik a la manson och rammstein och spring. superskönt!

#11 - - Emil:

sv: Lite av båda skulle jag tro ;) Eller jag hade väl pluggat. Men allt fastnar inte ^^

#12 - - Kim Ekholm:

Men det är inte jobb. Bara "jobb" alltså praktik:)

#13 - - LiteLagom:

Bra gissat :)

#14 - - Jessika:

Opponeringar är inte så farligt, man lär sig en del =) Själv ska jag spendera dagen med min syster

#15 - - Jessika:

Inte nog med det, komplettering på MKB samt läsa uppsatser, så denna dag är fullpackat med saker att göra :P

#16 - - Sajs:

Japp vi var på mitt snygga tak! :D

Vi får köra en grillkväll där någon gång!!!!

#17 - - Malin:

men åh, springa som är så skönt! hur kan du INTE tycka om det?



svar; åh, ungefär så ja :* nästan så att man hörde hallelujahkören i bakgrunden.

och jag ÄLSKAR franska! finns ju inget vackrare språk.

#18 - - Evelina:

Hej, hur är det? :)

#19 - - pernilla:

Hoppas du blir nöjd med designen =)

#20 - - marika:

svar: jo, jag har funderat på det men tycker att det är ltie konstigt om det är det men vi får se! tror det är pollen..



#21 - - pelle:

SNYGG DESIGN!

#22 - - Andreas:

Powerwalk är skitbra! Jag ska från o med imorgon börja ta en powerwalk in till jobbet vbarje morgon (45 min) och sedan äta frukost när jag kommer fram. Se bara till att du skaffar bra "snabb" musik i lurarna.

#23 - - Peter:

ny design minsann! coolare än den förra... but what's up with uppfinnar jocke?

#24 - - Peter:

Svar; jag är då inte förvånad om kladdkake recept. jag ska fan komma på nåt eget bara för att få vara med på den där förstsidan :p

#25 - - Peter:

Svar; Nästan lika jobbig som att träna ju! :p

#26 - - En svärmorsdröm:

Haha jag deckade direkt:P Var nog mer utmattad än va ja trodde. Haha det e skittråkigt jag vet, men med musik blir det i alla fall en smula lättare:P

#27 - - Lena:

hur gick det med opponeringen?

#28 - - Elin:

Jag känner igen det där, alltid tyngst i början när man varit lite dålig med träningen. Du får öka på eftersom helt enkelt ^^ Det finns ju inget skönare än att komma hem efter att man sprungit, då är man megastolt haha

#29 - - Erica,:

vilken vårig ny design :)

#30 - - Daniel:

Inte öppnat flaskan ännu?

#31 - - Jen:

Ett tips är att powerwalka runt med springtag,..det vill säga att du går 2 min, sedan springer du allt vad du har i 1 minut, för att sedan gå i två minuter igen, sen fortsätter du så. Mycket roligare och du får snabbt upp konditionen. En smart grej kan vara att lägga upp låtar och köra tiden efter dem.