Det blev inte alls mycket gjort i morse, min vision gick käpprätt och helvete skulle man kunna säga. När jag vaknade så kände jag mig ändå relativt utvilad men sen när jag ätit frukost och gjort mig i ordning kom tröttheten. Jag la mig i sängen och skulle bara ta en powernap, men jag blev kvar där resten av morgonen. Pelle kom in i rummet och hällde vatten på mig för att retas, jag sa nått fräsande tillbaka så han stack igen.


Nu i eftermiddag blir det desto mera att göra. Jag ska skriva en liten struktur hade jag tänkt om vad som ska göras tills när och hur jag ligger till i nuläget. Ska även till biblioteket och kolla efter lite böcker som jag skulle göra i morse men som inte blev av. För att kunna vara produktiv på morgonen gå gäller det nog att komma ikapp med sovandet först innan jag sätter igång. Så låt oss säga att jag kan göra ting under nästkommande veckas morgnar.


Håller på att laga lite mat nu, eller värma lite mat och koka pasta. Mamma var här i helgen och fyllde på kylen och frysen en aning, vilket jag verkligen är tacksam över. Jag känner mig inte direkt jättefattig men det är alltid gött att få lite matreserver att kunna ta utav.  Det blir spagetti med köttfärssås till lunch, sedan ska jag tillbaka till universitetet och ha labb. Känns som jag tjatar lite om just labbet, får skära ner lite på skolpratandet några bloggar nu känner jag. Nästa blogg tänkte jag skulle handla om hjärnan och dess funktioner om inget annat kommer emellan.


Allt för skrivande stund.

#1 - - Lena:

barnmat är rätt bra, faktiskt.. det är inte massa skit i! nyttigt! ;)