Fan, nu får jag rycka upp mig sju kilo. Under de senaste dagarna har jag gått runt och varit allmänt grinig på allt och alla. Jag vet inte riktigt varför så jag skyller på en höstdepression light. Jag tror att min kombo (kompisboende) har varit lite trött på mig då han har fått spydiga kommentarer och allmänt dåligt bemötande får mig dessa dagar, ber om ursäkt för detta. När han gick till Universitetet efter lunch så la jag mig i soffar och slog på Sally. Jag hann inte kolla mer än max fem minuter innan jag fick ett ryck som var fullt utav energi. Jag stängde av och drog igång en "stor" städning i lägenheten. Slängde ut mattor på vädring, städade toaletterna och dammsög överallt, tände lite ljus och gick ner med alla soppor, diskade disken och packade min väska som jag ska ha med hem till Närke senare ikväll.


Jag fick även ny energi till min bok som jag började läsa i går och som ska vara klar på måndag. Den heter kunskapsfilosofi och är precis lika upphetsande som den låtet. Somnade fyra gånger i går när jag försökte ta mig igenom de första sextio sidorna. Jag har kanske hundra sidor kvar som jag ska ta mig igenom idag och i morgon hade jag tänkt. Det låter inte så mycket med hundra sidor men i denna bok så känns hundra sidor som hela lagboken. Ska vara utläst tills måndag som sagt då vi börjar med en ny kurs på miljövetarprogrammet. Den här gången ska jag vara taggad från början och förberedd för att får ut maximalt från kursen. Ska även försöka med att vara på universitetet till klockan 16-17 dagligen så jag får det som ska göras gjort. Plugga så jag har kvällarna och helgerna fria. Det låter bra eller hur? Kommer dock säker hålla i början, men om jag känner mig rätt själv rätt så kommer allt säkert skita sig efter första veckan, haha.


Svejs

#1 - - pelle:

Hhaa, som hela lagboken? Där snacka vi många sidor, hehe ;D

#2 - - Jessika:

Håller med, det är inte många sidor man ska läsa, och boken är som ett enda stor sömnpiller :( Måste vara den tråkigaste boken jag läst..

#3 - - ..:Sarah:..:

Oh jag älskar sally santeson!!! haha har de nedladdat.





miljön är ju bra, klart man väljer de om man kan!! hihi..

#4 - - ..:Sarah:..:

ja jag ska köpa lite nötter och juice idag.. sen har jag 4 timmar på mig, så inge stress.. och nu när jagöppnar böckerna så känns de somjag kan de här nu! godkänt borde de bli tycker jag=) hoppas jag!!





ha en bra dag=)

#5 - - Helene:

Du låter ambitiös så det ska du nog klara att hålla.

Jag håller en tumme för dig och hejar på

#6 - - micke:

Ambitioner är bra!!! Keep up! håller tummarna.

Fast jag har hört att du chattar på msn sent om kvällarna, får bli ändring.......

#7 - - Rebecka:

vilken rolig kommentr "rycka upp mig 7 kilon" haha