Bloggstatus.

Publicerat i: På tapeten

Jag är så trött i mina ben just nu så jag vet inte vart jag ska ta vägen. En herrans massa julbord en del a la carte och en beställning på 40 var det som stod på kvällens program. Nu förstår jag varför jag inte gick upp i vikt under mina senare tonår. Man går ju som en jäkla galning på jobbet och jag bar som jag aldrig burit förut gjorde jag. Effektiviteten var verkligen på max kändes det som, hur skönt som helst. I morgon så blir det mer jobbande, börjar då klockan fjorton och slutar när alla är borta. Det var riktigt kul att jobba, jag jobbade med sköna människor också, lite som det var för tre år sedan eller så. En härlig tid nu när man tittar tillbaka på den.


Jag kan säga nu direkt att jag tror bloggskrivandet kommer trappas ner en aning under den här helgen och kommande vecka av två anledningar. Under helgen så kommer jag jobba så mycket så jag kommer helt enkelt inte att ha tid med att blogga. Det kanske blir såhär sena bloggar möjligtvis men inte flera stycken om dagen. Och när det gäller till veckan så är det så att jag har hemtenta som jag verkligen kommer ge järnet på. Jag har längtat efter den ett bra tag nu. Jag vet inte hur det kommer se ut alls på bloggfronten under veckan men det får vi se. Jag kanske skriver bloggar istället för att skriva på tentan, vem vet. Kanske sticker in med några inlägg när jag fastnat vid någon fråga, vi får se helt enkelt.


I morgon eftermiddag/kväll så kommer bloggen att ändra lite utseende också, inte mycket men ändå litegrann så får vi se om ni ser någon skillnad. Det är ju ändå snart första advent. Nu ska jag hänga upp min tvätt sedan så ska jag krypa till kojs.  Gonatt så hörs vi.

#1 - - pelle:

Man får lite flashbackkänsla av att läsa det här, coolt! Haha. Grymt att du hade skoj. Själv sitter jag här och inte jobbar:P

#2 - - Kalle:

vad jobbar du med?



man går som fasen under en dag på jobbet. en butik med yta på 4500 kvm. borde ha stegmätare på mig!

#3 - - Emma:

Så du har också en jobbhelg!! Jag trodde jag var ensammast i världen ;)

#4 - - tessan:

Duktig du är som jobbar, själv ojobbar jag :P

ser du fram emot hemtentan???? nästa vecka blir tung.