Farväl falkenberg.

Publicerat i:

Ännu en gång så sitter jag på den fantastiska balkongen och skriver denna blogg. Skuggan har lagt sig på denna sida av huset men det är ändå varmt och behagligt ute. Ska snart dra igång grillen och ta fram en kall öl. Är man ledig så är man, mitt nya måtto. Måste börja försöka lära mig att dricka öl innan festivalsommaren drar igång eftersom man bara kommer att ha råd med det billiga guldet.


Nu äntligen så är min maskeradkostym komplett. Det sista inhandlades igår då jag drog in till staden, Örebro. Är ganska nöjd med de sakerna som jag hittade och jag kommer nog att vara relativt lik, symboliskt sätt i alla fall. För er som inte vet så ska jag vara Hugh Hefner på maskeraden. Ingen kan säga annat än att jag verkligen lägger ner min själ i att försöka likna H. Hefner. Visst finns det säkert folk som lägger ner mer energi och kraft på sin kostym än mig, det säger jag inte. Men jag har alltid velat gå på maskerad och nu när chansen kommer så tar jag den med hull och hår. Det ordspråket används allt för lite i dagens Sverige.


De här två styckena har tagit en timma att skriva. Jag har skrivit, suddat, skrivit, suddat hela tiden för att jag inte har varit nöjd. Tror inte att jag har min bloggande förmåga kvar som sanningen ska fram. Jag mår lite dåligt om jag inte bloggar och känner mig sämst om jag inte bloggat under dagen. Ju längre jag drar ut på det blir det ju bara värre jag vet men det känns inte som om jag har någonting att berätta för tillfället. Får väl skrapa fram några minnen från de förflutna antar jag. Får leta fram mitt minnessåll och börja minnas. (Om ni inte vet vad ett minnessåll är så får nu läsa Harry Potter eller Googla.)


Nu är det dags att laga den där maten som jag nämnde i början av denna medelmåttiga blogg, Hej!

#1 - - pelle:

Jag tycker din "medelmåtta" är över förväntan. :)

#2 - - Sofia:

Man kan inte alltid vara kreativ och idèrik! Hoppas maten blev riktigt god ;)

#3 - - Lena:

Jag hoppas att man kommer kunna få se bilder från den där omtalade maskeraden sen, kan du se till att styra det? ;D