Brustablett

Publicerat i:

På fredag så bär det av till den vackra sommarstaden Göteborg. Helgen jag längtat efter så länge är äntligen här. Bruce Springsteen och The E Street Band kommer till staden och folk kommer vallfärda från alla håll och kanter för att se dem. Alla hotell i Göteborg är sedan länge uppbokade, telefonväxlarna ringde väl varma på alla hotell samma dag som biljetterna släpptes. Tänk om man hade varit smart och bokat rum innan man fått biljetter för de hade ju bara varit att avboka om man inte fick biljetter. Nu var det sådan tur så vi fick hotellrum, eller jag vet inte om det är hotell eller om det är någon form av vandrarhem. Strunt samma vi har tak över huvudet och en säng att sova i, rena lyxen egentligen.


Det ända som har varit ett litet "problem" är att enligt schemat så ska jag jobba i helgen som kommer, trotts att jag har sagt till för ett bra tag sedan att jag inte kan jobba då. Detta tog jag upp med schemaansvarige men han la bara över det på de nya så får de fixa saken. Det får man tycka vad man vill om men så var fallet. Har pratat med båda nya ansvariga och de ska fixa saken på ett eller annat sätt. Jag skulle inte tänka mera på saken utan bara ha trevligt i helgen, vilket jag ska. Dagen efter konserten så ska jag gå på Liseberg med Pelle och Anna. Jag är laddad till tänderna.


Nu ska jag sova, gonatt

Stefan


                                                         

#1 - - Lena:

Ni kommer få det grymt! :D Hälsa!

#2 - - pelle:

JAG LÄNGTAR SOM FAN!