Blödande ögon.

Publicerat i:

Med blodsprängda ögon sitter jag nu i min säng och skriver morgonens blogg. Natten gav inte många timmars sömn då john blund vägrade att besöka mig, sedan så la jag min försent och gick upp fförtidigt också. Men när jag väl somnade så sov jag så gött som man bara kan, jag hade nämligen nybäddat i min säng. Jag har alltid tyckte det har varit lite jobbigt att sova u nybäddade sängar förut, för då känns det som att man måste ligga still så att man inte river upp allting till morgondagen. Men nu tycker jag det är så skönt, så skönt och jag bryr mig inte om jag så måste bädda om hela sängen på morgonen. Det är nått visst med nybäddat, täcket luktar och känns så mjukt och gott. Håller nu med?


Nu har jag suttit i en kvart sedan jag skrev förra stycker och fundera på vad jag sak skriva mer i morgonens blogg. Det är helt tomt, jag vet bara att jag måste gå upp och göra mig i ordning nu innan jag får ett ryck och gå till sängs igen. Jag måste köpa ny madrass och kanske nya ben till min säng innan jag flyttar de är helt utslitna. Hej.


Svejs

#1 - - Sanna:

nej jag kan knappt sova i nytvättade lakan. känns som om ajg inte kan andas känns instängt på nåt sätt.. mamma va likadan när hon va ung så kommer väl gå över så småningom kanske så ajg också kan njuta av det;) haha

#2 - - pelle:

Haha, rädd för att röra om? :P

#3 - - Lena:

Jag tycker det är skönast med lakan som är några dagar eller upp till en dryg vecka gamla. När de är helt rena är de så stela!

#4 - - Maria:

Nya sängkläder is the shit! =)

#5 - - melinda:

hehe vad roligt att höra :D jamen du, är man helt nydushad å har en helt nybäddad säng...gaah vad det är härligt att lägga sig då!