Jag kan inte riktigt förstå hur jag har hamnat på den här platsen över norrköpings mest lästa bloggar då mina tittarsiffror ständigt har gått neråt nu under jul och veckorna innan. Naturligtvis är det skoj att vara med på listan men jag förstår inte hur. Undra vilken plats jag skulle vara på om jag kommer upp i siffrorna jag hade förut? Detta skulle ju kunna vara en lite puch (stavas det så?) till att blogga lite mera när jag har saker och skriva om men säger till mig själv att jag inte orkar. Ska vi säga att vi jämför resultatet om en månad igen och ser om det har blivit någon förändring?


Glöm inte bort att läsa min krönika som jag skrev tidigare idag. Nu är det dags för att laga lita mat till päronen.

#1 - - Lena:

skoj! det går ju ändå bra.. :)

jag har bestämt mig för att ta & strunta i statistiken ett tag och inte tänka på mina läsare, jag blir så stressad av det, jag måste hitta lite inspiration först!