Gott nytt år!

Publicerat i: Världsnytt


Stefan på liseberg sommaren 2008

Nu är det dags för mig att göra mig i ordning för kvällen, vilket innebär att det här blir den sista bloggen som jag skriver 2008. Jag har skrivit 262 bloggar sedan den 11 april då jag tog över den här bloggen som jag skrev om för några inlägg sedan. Inte jättemånga inlägg men inte heller jättefå så jag får säga att jag är nöjd med min insatts för i året. Så får vi se vad som händer till nästa år. Vill hur som helst tacka alla som har läst min blogg och hoppas på att ni kommer fortsätta med det även i framtiden. Även om ämnena ibland kan vara lite konstiga. Skål och gott nytt 2009!

#1 - - Helene:

Hej Stefan

Gott nytt år till dig också. Jag har ett litet uppehåll i bloggandet. Vet inte vad jag ska skriva om helt enkelt.

Dessutom blev jag singel igen så inspirationen är faktiskt på bottennivå just nu. Panikångest är mer vad som gäller just nu.

#2 - - pernilla:

Skåla för mig med vid tolvslaget! Själv kan man ju inte dricka någon alkohol idag. ;)

#3 - - pernilla:

har skrivit ett till inlägg nu :D haha, härligt jobb man har med mycket att göra và? :P

#4 - - Lena:

Den bilden är så härlig! :D

#5 - - pelle:

Fan, har du inte skrivit fler? Det känns som det!

#6 - - Miss X jung:

Åh, ge mig sommar! Härlig bild ^^