Den sista listan som skrivs för 2008.

Årets vuxenpoäng: Alla personer som jag kommer nämna här får varsin vuxenpoäng utav mig. Det har på ett eller annat sätt gjort sig förtjänta av det.  


Årets internetbekantskap
: Pernilla. Denna kvinna har designat min blogg och det är hon som hjälper mig när jag får konstiga idéer till förändringar i bloggen. Trevlig tös som jag inte pratat med så länge.  


Årets bloggare
: Pelle. Lägenhetskamraten som bara växer och växer i bloggvärlden, han började på noll i början av året och slutar som en av Norrköpings största bloggare. Coolt.

Årets norrlänning
: Johanna. Det här året har jag pratat oförskämt lite med Johanna, någonting som jag ska ändra på till nästa år.  

Årets underhållare
: Sarah. Är en lätt blogg att läsa och som man nästan alltid blir glad av att läsa. Hon skriver om sin vardag och hur det går för henne på Hälsopedagogiska programmet med mera.

 Årets flytt: Jag själv. Jag flyttade från live space till blogg.se och från Örebro till Norrköping.

Årets kontakttappande
: Lena. Hon och jag kunde ha långa dialoger förut om allt och inget, nu kan man räkna på fingrarna hur många gånger vi pratat. Synd.

Årets coolaste
: Kalle. Det är svårt att få tag i manliga bloggare som skriver bra. Men kalle är en utav de få som kan skriver bra. Ibland mycket poetiskt och fint och ibland så vi vanliga dödliga också förstår, haha.

#1 - - pernilla:

hihi det är roligt med dina ideér, får min kreativitet till nya ställen =) gott nytt år!

#2 - - pernilla:

hihi det är roligt med dina ideér, får min kreativitet till nya ställen =) gott nytt år!

#3 - - Lena:

skoj! :) och ja, som sagt - vi måste se till att det blir ändring på det där med att kunna räkna på fingrarna.. ;)

#4 - - pelle:

hehe:D tack!

#5 - - johanna:

2009 ska vi prata mer! vad sägs om en promenad i nkpg snart?

#6 - - Kalle:

oj, bara att buga å bocka! det va kul! coolaste, det har jag aldrig varit förr hehe ;)

tack!

#7 - - ..:Sarah:...:

Häääär!!



tack

va glad jag blir!!

jag lovar att fortsätta underhålla hela 2009 :)