Pröva sina vingar

Publicerat i:

I går så öppnade Liseberg i Göteborg för säsongen. Om vi alla i gänget är lediga samtidigt någon gång under sommaren så skulle jag vilja åka dit med dem, eller göra en repris av förra året fast nu lite lagligare. Det är mycket jag vill göra i sommar. Jag vill besöka Kolmården, gå på en festival, bli brun, komma in på universitetet, flytta, bada, ha varmt och en hel del annat.


Jag fick systers katt lugn efter mycket om och men. Jag busade så mycket med honom så han blev helt tömd på energi. Gav honom lite mat, sedan så slocknade jag på soffan och sov en stund. Så nu är jag väl mera pigg än förut men långt ifrån utsövd. Men det känns som att jag inte kan sova för mycket heller för då blir det väl problem i natt när jag ska sova. Och är det någonting jag vill vara imorgon så är det just PIGG!


Jag kom på en till sak jag vill och ska göra i sommar, jag ska hoppa fallskärm! Det är en gäst på jobbet som fått upp mina ögon för det. Jag och en på mitt förra (som också har slutat där)

Pratade redan förra året om att vi skulle hoppa fallskärm men det blev ingenting av med det men i år så måste det ske. Förstå va härligt att falla fritt från tretusen meters höjd för att sedan glidflyga ner sida biten. Kommer att ångra mig som fan när jag väl är i planet men sedan när jag har hoppat så är det nog bara så jävla härligt. Ni som vill läsa mera om fallskärmshopp kan ni gå in på http://www.ofkdz.nu/.


Nu ska jag göra lite annat en stund. Kanske kommer tillbaka lite senare igen, vem vet. Hej!

#1 - - johanna:

jag vill också besöka kolmården, det var längesen :D och nu bor jag ju bara ett stenkast ifrån! du med snart kanske (:

#2 - - pelle:

Hoppa fallskärm är ju livsfarligt! :P

#3 - - Lena:

Åh, jag vill också hoppa fallskärm! :D och mycket annat av det du skrev om! :D

#4 - - Angie:

Det skulle vara riktigt häftigt att hoppa fallskärm.